Gå til innhold

hvorfor kritiserer dere folk fra Bærum?

MagnusW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fine klær er fine de :hmm:

Fine klær trenger ikke å koste mye. Ser ikke helt poenget med å bruke 3000 på en genser, men hvis folk har 3000 og velger å bruke det på en genser så er det helt greit for meg. Jeg har ikke noe problem med at folk har masse penger, og bruker dem. Bare ikke man kommer bort til meg og begynner å bable i vei om hvor mye klærne man har på kroppen kosta deg så bryr jeg meg som sagt fint lite.

Lenke til kommentar

Er enig i det JoachimR sier litt tidligere i tråden; "mulig jeg er en pappagutt da, men er stolt av det!"

Ja, jeg går med rosabånd og brunkrem, men er stolt av det også.

Hvis jeg vil bruke det så må jeg få lov til det, men jeg er også enig at dere må få ha deres meninger, men dere trenger ikke være frekke mot "oss"(folk som dere ser på som pappagutter) når dere møter oss på gaten eller andre steder bare pga dere tror vi er så overlegne og frampå, prøv heller å bli kjent med oss da...

Lenke til kommentar
Er enig i det JoachimR sier litt tidligere i tråden; "mulig jeg er en pappagutt da, men er stolt av det!"

Ja, jeg går med rosabånd og brunkrem, men er stolt av det også.

Hvis jeg vil bruke det så må jeg få lov til det, men jeg er også enig at dere må få ha deres meninger, men dere trenger ikke være frekke mot "oss"(folk som dere ser på som pappagutter) når dere møter oss på gaten eller andre steder bare pga dere tror vi er så overlegne og frampå, prøv heller å bli kjent med oss da...

:w00t:

Anbefaler sol istedet for krem, men ellers enig! ;)

Lenke til kommentar
hvorfor skal folk gå rundt som noen sotskælker med rosa pannebånd? det er jo stygt.

og bærums-folket er soss. jeg hater soss. det minner om sossen krogh.

1. Hva har sossen Krogh med dette å gjøre?

2. Du ser ikke ut som en neger etter å ha solt deg heller..

3. Hvis alle i Bærum er sosser, er sosser noe hyggelig. :)

Og det har du ingen grunn til å hate! :)

Lenke til kommentar

Det kan godt hende at dere er hyggelige, men stilen til noen folk jeg snakker med på messenger er ikke helt ok. ''åååååå, er 8000 kr mye for en bukse?'' ''åååå, jeg har fått gucci-veske''

det virker som at enkelte personer fra bærum har råd til å bruke penger til dopapir.

kanskje jeg har fått et dårlig førsteinntrykk av bærum? :hmm:

edit: leif

Endret av slipknot_fan
Lenke til kommentar
Det holder for meg. Tveita- Nei takk!

Off-topic: Hørt uttrykket: "Alt som ikke er lenka fast tilhører Tveita-gjengen?" synes den er litt morsom, men det er faktisk noe i det. Likevel, var i forcen med en fra tveita, og maken til ok og morsom kar skal man lete lenger etter!

Tror folk fokuserer for mye på de negative sidene ved steder. Bare fordi det faktisk finnes en god del sleske keege karer i Bærum får folk en forestilling om at de fleste er sånn i Bærum. Man kan ikke ta mer feil. Det finnes som sagt en god del av denne stereotypiske Bæringen, men utseendet bedrar som i så mange andre tilfeller, veldig mange av dem er utrolige ålreite folk (og de snakker ikke hele tiden om hvor mye pappa tjener :p )

Lenke til kommentar
hvorfor skal folk gå rundt som noen sotskælker med rosa pannebånd? det er jo stygt.

og bærums-folket er soss. jeg hater soss. det minner om sossen krogh.

Beauty is in the eye of the beholder! La folk gå med det de vil! Kjøper noen en rosa bukse for flere tusen kroner, så for all del, la dem bruke de pengene, klær er en måte å uttrykke sin personlighet på... Drit lei av generaliseringen av folk fra Bærum, skjønner ikke hvorfor folk engasjerer seg så mye for å hate noen de mest sannsynlig aldri har møtt og har utrolig liten kjennskap til.

Lenke til kommentar

Hvorfor vi ikke liker bærumsgutter:

1. Sykelig opptatt av penger og statussymboler.

2. Ikke bare ser de på seg selv som "litt bedre" fordi pappa driter penger, de er også dumme nok til å fortelle det til andre. (Selv om de ikke skjønner at de gjør det selv.)

3. Alle pengene gjør at de drar damer mer enn oss. (Aka "De Rike og De Pene")

4. De oppretter web-steder som www.rikegutter.com

5. Punkt nummer 1 gjør at de blir dumme og overfladiske.

6. De er stolte over å være dumme og overfladiske.

7. De generaliserer alt for mye. :p

Dette provoserer meg veldig! Bare pga. vi bor i Bærum og fedrene våre har kommet litt lengre opp i systemet og tjener mer enn en gjennomsnitts normann gjør, betyr ikke det at dere kan komme å kritisere og rakke ned på oss?!

Tusen takk for invitasjonen. Jeg trengte sårt å få det ut. :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...