Kurt P Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Heisann, jeg lurer på om noen vet hvor det blir av de neste episodene av Lost. På tvtome så er det ingen informasjon om når de 2 neste episodene slippes i USA ? Noen som har noe informasjon ? Lenke til kommentar
Loke-- Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Stiller meg det samme spørsmålet, jeg tror den kommer i april :'( Lenke til kommentar
Never_Ever Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Heisann, jeg lurer på om noen vet hvor det blir av de neste episodene av Lost. På tvtome så er det ingen informasjon om når de 2 neste episodene slippes i USA ? Noen som har noe informasjon ? Hvilken tvtome er det du ser på? står jo klart og tydelig her at den neste kommer 13 april: http://www.tvtome.com/Lost/eplist.html Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 Heisann, jeg lurer på om noen vet hvor det blir av de neste episodene av Lost. På tvtome så er det ingen informasjon om når de 2 neste episodene slippes i USA ? Noen som har noe informasjon ? Hvilken tvtome er det du ser på? står jo klart og tydelig her at den neste kommer 13 april: http://www.tvtome.com/Lost/eplist.html takk.. jeg viste ikke at det gikk ann å se hele episode lista ! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Hvorfor kommer den ikke til vanlig tid ? Argh! Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Hvorfor kommer den ikke til vanlig tid ? Argh! De skal vell gjøre sånn at resten av verden skal ta igjen de i USA. Usa er på episode 18, Norge er på episode 7 Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 Hvorfor kommer den ikke til vanlig tid ? Argh! De skal vell gjøre sånn at resten av verden skal ta igjen de i USA. Usa er på episode 18, Norge er på episode 7 Hvorfor skulle USA bry seg om det? De bryr seg jo ikke om andre ting så.. Og jeg driter i når den kommer i Norge egentlig. Vil se episode 19, og det straks ! Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Episode 19 kommer 13 april. Er hekta jeg og Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Har grunnet utenlandsopphold ikke fått med meg en eneste episode av denne serien. Noen som vet om det er planlagt Dvd utgivelse? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Og jeg driter i når den kommer i Norge egentlig. Vil se episode 19, og det straks ! Da får du kjøpe deg et brekkjern, en flybillett til USA og finne ut hvor selskapet til Lost holder til. Ellers får man vel bare være tålmodige, og kanskje se igjennom episoden en gang til imens. Prøve å få med seg ting man har gått glipp av før. Og for de som syns serien er veldig spennende, og har fulgt med på USA-episodene, men ikke har skjønt så mye, er Lost-Norge et flott nettsted! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Syns noen kan hacke seg til flere episoder ellerno. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Har grunnet utenlandsopphold ikke fått med meg en eneste episode av denne serien. Noen som vet om det er planlagt Dvd utgivelse? Muligens. Kan alltids laste ned. (ulovlig, så du tar valget selv). Endret 11. mars 2005 av @kd Lenke til kommentar
ttt Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Noen som vet om det er planlagt Dvd utgivelse? reknar med at det kjem. serien har vert utroleg populær over heile verda, så dei vil nok benytte seg av moglegheiten til å tjene litt ekstra penger på ein dvd utgivelse. Lenke til kommentar
stigos3000 Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Noen som vet om det er planlagt Dvd utgivelse? Muligens. Kan alltids laste ned. (ulovlig, så du tar valget selv). Er det direkte ulovlig og laste ned tvopptak av tv serier da? Lenke til kommentar
Loke-- Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 hmmm noen har pratet om at det var en DVD med alle episodene er dette sant ? Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Hvorfor skulle USA bry seg om det? De bryr seg jo ikke om andre ting så.. Fordi utrolig mange henter episodene på nett = færre potensielle seere i europa = mindre inntekter for europeiske TV-selskaper = lavere pris til produksjonsselskapet for episodene. Skulle vært mattelærer jeg vøtt Lenke til kommentar
Loke-- Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 hmm jeg laster ned episodene, men ser jo litt på tvnorge også da, lagt merke til at akkurat det samme skjedde med smallville Lenke til kommentar
ttt Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) hmmmnoen har pratet om at det var en DVD med alle episodene er dette sant ? dei er vel ikkje ferdige å lage alle episodene enda, så det har nok ikkje komt nokon dvd utgivelse enda, men det kjem sikkert. edit: såg akkurat på tvtome.com at neste episode har blitt flytta til den 30. mars http://tvtome.com/tvtome/servlet/GuidePage...13/epid-397844/ Endret 12. mars 2005 av ttt Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Hvorfor kommer den ikke til vanlig tid ? Argh! De skal vell gjøre sånn at resten av verden skal ta igjen de i USA. Usa er på episode 18, Norge er på episode 7 Trur ikke det, det er flere tv-serier som ikke går på tv i denna månden. Lenke til kommentar
Asbjørn T. Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 En DVD-utgivelse skal komme og er bekreftet ifølge release.no og vil utkomme i USA i september dette året (antar at dette gjelder sone1-utgaven) Et lite sitat fra release.no og artikkel om Lost: "Når det gjelder serien Lost vil også denne være å finne på DVD i september 2005. Dette har blitt konfirmert både av nevnte Cherry, og medskaper av Lost, Damon Lindelof." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå