Jernlov Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Hvis du har problemer med Bruce så har du jo en Di'Anno og en Bayley periode. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2006 Joda, du sier noe der... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Joda, du sier noe der... 6512105[/snapback] Kan kanskje advare med at Bayley og Bruce har ganske like stemmer. Men vi burde kanskje begynne å prate litt mer om Metallica i denne metallica-tråden? Lenke til kommentar
Delorian Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Metallica døde i 1986. De holdt det gående noen år til, men så gikk det bare nedover. Skal gi dem en sjangse til med det nye Albumet (Uten Bob) Men for meg har de bare 4 Album. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Edit': TLZ, du misforstod meg. Det jeg mener er at musikk ikke trenger å være av god kvalitet for å ikke kunne kalles oppskrytt. Kvaliteten kan være god som pokker den, men det hjelper lite om musikken er kjedelig. Ta Dreamtheater i betraktning... Jeg mente ikke kvalitet som i god produksjon og godt instrument håndtverk, jeg mente god kvalitet som i musikk med kvalitet. Kvalitet er noe som varer. Divs. DT-medlemmer spiller gjerne feil både her og der så... SÅ proffe er det virkelig ikke. (Men jeg synes nå de står sterkt kvalitet av dem uansett. Selv om ikke alt er så bra, særlig soloene kan være litt dårlige.) Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2006 Skjønner! Jeg så en live-DVD med Dream Theater, og syntes de spilte for perfekt. Det manglet sjel, innlevelse og generelt sceneshow. Funker i studio, suger live... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå