Jernlov Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Så gammel metallica ikke oppskrytt. Nye, ja. 6504240[/snapback] Dummeste jeg har lest på lenge. Det er jo så godt som ingen som skryter av nyere metallica. Hvordan kan det være oppskrytt om ingen skryter av det? 6508781[/snapback] Jeg hører masse skryt, er vel bare her på forumet hvor flesteparten foretrekker det eldre. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 er vel bare her på forumet hvor flesteparten foretrekker det eldre. 6508793[/snapback] Jeg har møtt 5, kanskje 6 personer bortsett fra meg selv som faktisk liker St. Anger jeg. Ellers hører jeg bare drittslening om cden, fordi metalica gikk bort fra den gamle sounden og over i en ny. Typisk fangutter å skulle kritisere et band fordi det utvikler seg. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 St. Anger suger hest! Snakk om utvikling... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 St. Anger suger hest! Snakk om utvikling... 6508841[/snapback] Det var jo ei utvikling. Om det var bra eller ikkje blir vel strengt tatt opp til kvar enkelt. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 St. Anger går ikke under skikkelig kvalitetsmusikk etter mitt syn... men hvis en vil ha noe lettfengende men samtidig sint og enkel musikk så er den genial. (Men siden den er så enkel så går man drittkjapt lei den.) Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Hmm, jeg er vel egentlig ikke den rette til å uttale meg, siden jeg er blodfan av Metallica og ville kjøpt alle platene de gir ut selv om de skulle slå seg sammen med Ole Ivars om en Live-plate. Men jeg synes mange er litt vel bastante når de sier at alt etter black album er elendig osv. Jeg synes det er mange knakende gode låter på alle Metallica's album, og selv om det er forskjellig fra det eldste, så er det likevel mye bra. Ingenting som slår Bleeding me på full guffe Lenke til kommentar
xersess Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 tjha, mange begynner med å like metallica.. det varer ikkje lenge, så er det slutt... liker selv ikkje metallica. men enter sandman er jo litt kul Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 17. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2006 Det finnes ikke oppskrytt musikk, det finnes kritiske lyttere. Musikksmak er for subjektivt til at man kan kalle et band for oppskrytt. Musikk trenger ikke å være av høy kvalitet heller, det er fortsatt en subjektiv opplevelse for den enkelte person. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Det finnes ikke oppskrytt musikk, det finnes kritiske lyttere. Musikksmak er for subjektivt til at man kan kalle et band for oppskrytt. Musikk trenger ikke å være av høy kvalitet heller, det er fortsatt en subjektiv opplevelse for den enkelte person. 6509634[/snapback] Alikevel så snakker du om at Iron Maiden er så oppskrytte at du blir kvalm.... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Pluss at det er du som har laget denne tråden Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Og kalle en gruppe som har holdt det gående i 25 år og solgt 57 millioner plater bare i sitt eget hjemland oppskrytt holder vel ikke helt uansett om du liker dem eller ikke. For min egen del har jeg fulgt Metallica i snart 20 år, og syntes vel det er naturlig att man utvikler seg og prøver seg på litt nytt. Har selvfølgelig mine favoritter av det som er utgitt. Vil vi egentlig høre samme musikken i år etter år? Uansett hva ett stort band som Metallica prøver seg på vil det alltid være folk som er kritiske til forandringer og komme med uttalelser som att alt var bedre før. Eller som noe her på forumet vil si "suger hest". Får bare ikke håpe uttykket kommer fra dårlig egen erfaring... Et prosjekt som og spille inn plate sammen med Michael Kamen og San Francisco Symphony var ganske modig gjort men må innrømme att den krevde litt selvdisiplin og komme igjennom de første gangende. Men St Anger har jeg ikke klart og få helt smaken for så jeg venter i spenning på neste cd med ny produsent og Metallica som har funnet roen etter urolighetene for noen år tilbake. Bare sånn til slutt er det flere en meg som ikke fikser nye bassisten. Savner Jason Newsted jeg... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Savner ikke Jason nei. Eller, jeg savner hans engasjement og headbanging på scenen. Samt hans uberfete backup-vokal. Men alt i alt er Rob en ganske mye bedre bassist. Orion live ga meg bakoversveis, han ga mye i den, godeste Rob Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) Musikk trenger ikke å være av høy kvalitet heller, det er fortsatt en subjektiv opplevelse for den enkelte person. Jeg har ikke påstått å mene at platen objektivt ikke er av høy kvalitet. Folk burde skjønne at folk ikke nødvendigvis påstår den objektive sannhet selv om de ikke skriver "det er min mening" foran hver bidige ting. Og kalle en gruppe som har holdt det gående i 25 år og solgt 57 millioner plater bare i sitt eget hjemland oppskrytt holder vel ikke helt uansett om du liker dem eller ikke. Haha. Det er NETTOPP det som gjør at bandet (for en person som ikke synes de lager så god musikk) er oppskrytt. Så folk kan synes de er opskrytt. Enten du liker det eller ikke. Endret 18. juli 2006 av TLZ Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Savner ikke Jason nei. Eller, jeg savner hans engasjement og headbanging på scenen. Samt hans uberfete backup-vokal. Men alt i alt er Rob en ganske mye bedre bassist. Orion live ga meg bakoversveis, han ga mye i den, godeste Rob 6509993[/snapback] Ah, er det noe han kan den godeste Rob så er det å spille bass. Like moro hver gang å se hvor imponerte resten av bandet blir når han spiller med dem for første gang Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) Alikevel så snakker du om at Iron Maiden er så oppskrytte at du blir kvalm.... 6509662[/snapback] Ja, jeg er en skikkelig kødd. Har du ikke merket det? Endret 18. juli 2006 av neitakk Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Alikevel så snakker du om at Iron Maiden er så oppskrytte at du blir kvalm.... 6509662[/snapback] Ja, jeg er en skikkelig kødd. Har du ikke merket det? 6511960[/snapback] Brikkene faller på plass ja Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) Men nå er ikke Iron Maiden verdige å kalle seg et band en gang, i mitt syn. Edit': TLZ, du misforstod meg. Det jeg mener er at musikk ikke trenger å være av god kvalitet for å ikke kunne kalles oppskrytt. Kvaliteten kan være god som pokker den, men det hjelper lite om musikken er kjedelig. Ta Dreamtheater i betraktning... Endret 18. juli 2006 av neitakk Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) Savner ikke Jason nei. Eller, jeg savner hans engasjement og headbanging på scenen. Samt hans uberfete backup-vokal. Men alt i alt er Rob en ganske mye bedre bassist. Orion live ga meg bakoversveis, han ga mye i den, godeste Rob 6509993[/snapback] Ah, er det noe han kan den godeste Rob så er det å spille bass. Like moro hver gang å se hvor imponerte resten av bandet blir når han spiller med dem for første gang 6511719[/snapback] Det er vel heller det at de var så vandt med den sidrompa Jason Newstedt. De hadde nok fått samme ahaopplevelsen om de byttet ut Lars Ulrich med en tilfeldig buekorpsgutt. Endret 18. juli 2006 av LarsP Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Men nå er ikke Iron Maiden verdige å kalle seg et band en gang, i mitt syn. 6511986[/snapback] Du har et litt ekstremt syn, mener nå jeg. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2006 Mulig det, men jeg klarer dem bare ikke. Har prøvd forgjeves. Blant annet har jeg sett gjennom hele Rio-DVDen på høyt volum i hjemmekinoen. Ikke det endret synes mitt en gang. Tror det skyldes fremtoningen deres, og ikke minst en viss stemme. Men men. Kan forstå at bandet har fans. De lager jo musikk på en måte de ogsdå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå