Wizendraw Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Jeg har (selvfølgelig) S&M, og det er ikke det verste jeg vet, men det kan etter min mening ikke måle seg med studiooriginalen av de respektive sangene. Det eneste unntaket er kanskje Sad But True, etter min mening har originalen nemlig alt for lite bass, noe S&M-versjonen fikser på. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 jeg har S&M jeg, men har aldri hørt på de.tviler på at jeg kommer til å gjøre det heller Hva var poenget med å si det? ...jeg bare lurer. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Jeg vil ikke kalle de oppskrytte. Jeg har selv hatt en skikkelig die hard fan-periode, og liker dem fortsatt, selv om jeg helst hører på annen musikk i dag. Men de har betydd mye for meg og mange andre, og er ikke det største metalbandet uten grunn. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Hva var poenget med å si det? poenget var at jeg er en av de personene som syntes S&M er noe av det dårligste metallica har klart å hope sammen. Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Du har jo aldri hørt på den jo. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Du har jo aldri hørt på den jo. at jeg aldri har hørt på cd'ene mine betyr ikke det samme som at jeg aldri har hørt cd'ene... Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 Vel, det hørtes ut som et merkelig paradoks spør du meg... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Du har jo aldri hørt på den jo. at jeg aldri har hørt på cd'ene mine betyr ikke det samme som at jeg aldri har hørt cd'ene... Da sier du det. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) Da sier du det. har gjort det nå.. Vel, det hørtes ut som et merkelig paradoks spør du meg hvorfor? en kamerat av meg er metallica fanatisk, og hører på metallica hele tida.inkludert S&M. han prøvde også å "konvertere" meg til metallica, og ga meg derfor de cd'ene. har ikke åpna koveret'en engang edit: leifern! Endret 12. mars 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 Sånn og fortstå ja. Jeg har faktisk skiva selv, men har verken hørt på den eller hørt den hos andre... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Jeg har faktisk skiva selv, men har verken hørt på den eller hørt den hos andre... litt dumt å dømme meg for det da, eller Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Synest heller dei er nedskrytt eg, iallefall dei siste albuma. Folk som høyrte på Metallica på 80-tallet dømmer dei siste nord og ned. Eg høyrer på alt av Metallica og dei var min billett til metal\rock-verda (i lag med Helloween). Eg liker best det Metallica produserte på 80-tallet, men synest ikkje dei nyare albuma er dritt av den grunn. Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 jeg er en 100% fan av Metallica, Metallica er et band som kommer til og sitte i hjertet mitt resten av live mitt. James Hetfield fikk feil med stemmen sin etter black album og har etter det plagdes med stemmen, det sies fra han selv på en dokumentar. Metallica etter min mening finnes ikke oppskrytt, mange sier at Hetfield er oppskrytt hvor er han Oppskrytt henne? etter min mening så har jeg ikke hørt noe så bra vokalist stemme før! men må si at de beste albumene er MOP,RTL å Black Album. Rart mange synes de oppskrytte, Limp Bizkit,Korn,Dream Theater å mange andre band har sett opp til Metallica og blitt innspirert av Metallica Musikken til Metallica er en ganske så spesiell musikk, var hos min mor en gang å spilte noen sanger fra Metallica, min mor synes noen av sangene faktis var bra å fengende, da tenker jeg på Low Mans Lyric,Mama Said,Fade to Black,Nothing Else Matters å mange flere. Metallica er musikk for alle, Metallica eier rett og slett! Skryte Merk: Har MOP å RTL Signert! Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Metallica har de beste albumene tidlig. Kill em all, RTL og MOP. Black album er overvurdert synes jeg. Jeg ville sagt at i forhold til trash metal og påvirkning, har Slayer påvirket i mye større grad enn Metallica. Og, de er gode live, men James ødelegger alle gamle sanger ved å legge til hans "unike" vokal på dem. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Et band som har laget de to største mesterverkene i historien er ikke oppskrytte. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Hva har det å si om de er oppskrytte eller ikke? Enten så liker man musikken dems eller så liker man det ikke. Vil også si at S&M albumet er utrolig bra, ønsker at jeg kunne reise tilbake i tid for å være på den konserten<3 Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Alle populære band er oppskrytte i øyne av dem som ikke liker dem. Derfor blir egentlig det å diskutere hvor vidt dette bandet er oppskrytt eller ikke litt meningsløs... men man kan derimot diskutere bandets betydning som uten tvil har vært stol. Enten en liker det eller ikke. Det er utallige band som har latt seg inspirere av dette bandet. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Alle populære band er oppskrytte i øyne av dem som ikke liker dem. 6500065[/snapback] Kunne ikke sagt det bedre selv. Nå er ikke jeg den med mest peil på Metallica, men jeg har alltid hatt litt sansen for dem, hvis det først er sånn musikk det skal gå i mener jeg. Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 en av de værste banda som finnes Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Alle populære band er oppskrytte i øyne av dem som ikke liker dem. 6500065[/snapback] Punktum. Altså vil alltid noen mene at Metallica er oppskrytt, og noen vil alltid være uenig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå