TLZ Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Har ikke sansen for Metallica jeg...Syns det er bare patetisk musikk de lager kjedelig, og i kategorien jentemetall! Erhm... fks Green Day er 10 ganger jentemetall Metallica er. Tror egentlig ikke du har hørt noe av det skiggelig god Metallica fra 80 tallet... Lenke til kommentar
embark Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Green Day er 10 ganger jentemetall Metallica er. Green Day metal? Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Jeg liker alt Metallica har laget, og personlig mener jeg ikke de er oppskrytte (Hvis jeg mener det er riktig å skryte dem opp i skyene så er de ikke oppskrytte i mine øyne). Jeg kan nok dog karakteriseres som en av de übertr00 Metallica-fanboyza som aldri hører på annet enn Metallica. Gjør meg ikke så mye, for Metallica lager etter min smak verdens beste musikk. Jeg er faktisk veldig glad i de ganske enkle, stødige og deilige riffene på Load og ReLoad, selv om mange av de "kule metal-folka" hater det... Men, hvis man snakker om å være mainstream kontra å skille seg ut, så er det jo jeg som skiller meg ut, ved å like det man ikke skal like... Den som skrev at Load og ReLoad ikke er metal: Det kan godt være, har aldri tenkt på det på den måten, men det gjør forsåvidt ikke så mye forskjell. For min egen del beviser det egentlig bare at jeg er mer altetende enn jeg tenker, ettersom jeg godt kan høre på Children of Bodom eller Dimmu Borgir, men altså fortsatt liker puddelrock. \m/ Lenke til kommentar
Döden Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 st.anger er oppskrytt Hvis du hadde visst hva metallfolk generelt syns om St.Anger, ville du ikke kommet med utsagnet ditt. Lenke til kommentar
Con Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Elsker METALLICA!!! De trenger bare mer skryt!! Men må ærlig inrømme at jeg ikke likte S&M Albumet... Beste er uten tvil Ride The Lightning!! Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 ...for Metallica lager etter min smak verdens beste musikk. Der skrøyt du dem opp i skyene og statuerte et eksempel på din habilitet til bandet. Lenke til kommentar
Aurgjelme Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 ...for Metallica lager etter min smak verdens beste musikk. Der skrøyt du dem opp i skyene og statuerte et eksempel på din habilitet til bandet. han må få lov til å si meninga si, uten å bli kritisert for den. Green Day metal? hehe, nei! green day er et typisk "wanne be metal" band, som virklig ikke får det til! andre i den kategorien er good charlot og sum41. Naturligvis. hm, nei det kommer ikke naturlig for meg. jeg pleier å like band best live, men metallica gjorde en sturslig opptreden. jeg kan faktisk si at jeg kjedet meg deler av konserten. det finnes plenty av band som er bedre enn metallica live. hetfield sin stemme rekker enkelt og greit ikke til! Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Green Day metal? hehe, nei! green day er et typisk "wanne be metal" band, som virklig ikke får det til! andre i den kategorien er good charlot og sum41. Du har misforstått. Green Day har spilt punk-rock i kanskje 15 år, de har aldri prøvd å være et metalband. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 han må få lov til å si meninga si, uten å bli kritisert for den. De blir ikke kritisert for å si meningen sin, men meningen sin(i seg selv) blir kritisert. Det må jo være lov? Forøvrig, hvis du er uenig så har du ikke lov til å kritiserer det eg skriver her. Lenke til kommentar
Aurgjelme Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Green Day har spilt punk-rock i kanskje 15 år, de har aldri prøvd å være et metalband. hehe, ja jeg veit at de spille punk rock, men de har selv sakt på tv at de ville prøve å få et litt mer "metal" preg på bandet. jeg husker da jeg så det på tv ristet jeg bare på hode. edit: de sa ikke at de ville bli et metal band, men etter det har jeg bare sett på de som et elendig "wanne be band" Endret 11. mars 2005 av Aurgjelme Lenke til kommentar
Purify Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Men det er lov å legge inn et saklig argument, i stedet for å si at "Der skrøyt du dem opp i skyene og statuerte et eksempel på din habilitet til bandet." Han må da få digge alt Metallica har laget, uten at noen skal komme med så godt som hånlige kommentarer? Lenke til kommentar
Aurgjelme Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) De blir ikke kritisert for å si meningen sin, men meningen sin(i seg selv) blir kritisert. Det må jo være lov? jeg syntes måten det ofte blir sakt er helt feil. Forøvrig, hvis du er uenig så har du ikke lov til å kritiserer det eg skriver her en ting er å kritisere, en annen er å si seg uenig. dere her på forumet er veldig gode i den første, men mindre gode på den andre edit: Men det er lov å legge inn et saklig argument, i stedet for å si at "Der skrøyt du dem opp i skyene og statuerte et eksempel på din habilitet til bandet." Han må da få digge alt Metallica har laget, uten at noen skal komme med så godt som hånlige kommentarer? yes, en som har skjønt det! Endret 11. mars 2005 av Aurgjelme Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Å være uenige og kritisere er litt av samme sak, helt greit å kritisere en mening. Skal dog være litt mer forsiktig med å kritisere person, men han har et poeng. Og eg skal selv inrømme at eg kommer til å slite med å være objektiv hvis det kommer en diskusjon om SOAD. EDIT: Dette hadde blitt morsomt for dere hvis eg hadde vært like fanboy som eg var for et år siden, har "voksnet" litt til, sorry. Endret 11. mars 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Aurgjelme Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) SOAD suger uansett. [ ] :!: ja! edit: ironi for de som ikke skjønte det. har alle SOAD cd'ene! edit2: har "voksnet" litt til, sorry fanken heller! Endret 11. mars 2005 av Aurgjelme Lenke til kommentar
andesam Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Hvis du ikke har noe av sjelen til metallica i deg så vil du nok si at bandet er oppskrytt. Men hvis du har noe av metallica sjelen i deg så der det bare deilig..! btw. soad er temmelig simpelt, men de har fete rytmer og en vokalist som skiller seg veldig ut, så derfor er det bra. Min mening hvertfall. Endret 11. mars 2005 av andesam Lenke til kommentar
Purify Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Det jeg sa om SOAD var pur sarkasme. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Jeg synes alle albumene bortsett fra S&M er sterke album, best er nok MOP og RTL. Etter mi meining er vel det aller beste albumet frå Metallica nokon nettopp S&M. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Etter mi meining er vel det aller beste albumet frå Metallica nokon nettopp S&M. ståpels Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Etter mi meining er vel det aller beste albumet frå Metallica nokon nettopp S&M. jeg har S&M jeg, men har aldri hørt på de. tviler på at jeg kommer til å gjøre det heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå