almas Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Når jeg ikke har lagt inn driverne til dette kortet, fungerer det fint. Bortsett fra at det ikke fungerer i spill osv. Men når jeg legger inn nye drivere, uansett driver, så klikker det helt. Får sånne skråhakkete linjer over hele skjermen når jeg prøver å spille, eller ha opp flere ting i windows. Noen som har overhodet peil på hva det kan være? Se bildet for å se hva jeg mener. På forhånd, takk. Lenke til kommentar
staf Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) er ikke helt sikker, men tror det kan gjøre susen med å rydde opp med drivercleaner som du finner på drivercleaner.net så installerer du den nye skjermkort drivern etter du har rydda opp. Endret 10. mars 2005 av staf Lenke til kommentar
almas Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 Takk for tips, prøvde det, men det funka ikke :/ Lenke til kommentar
jason235 Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Sikker på at skjermkortet får nok strøm? nvidia sine nye yndlinger trenger noe råmasse med strøm. Post specs her. Lenke til kommentar
almas Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 kjøpte nylig ny strømforsyning. 400W forøvrig specs: asus hovedkort p4 3.2ghz 768ddr pc2700 geforce 6600 256ddr Lenke til kommentar
nikhuse Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Hvilken strømforsyning?Kortet er ikke for varmt kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå