RBW Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 OCZ lanserer Titanium Series OCZ lanserer nå en ny serie med minnemoduler med fokus på stabilitet. Serien er i første omgang myntet på servere og arbeidsstasjoner med særlige stabilitetsbehov. Les artikkelen her Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Stabilitet er jo alltid greit. Hadde nok kjøpt disse brikkene om jeg skulle hatt nytt minne, og de ikke hadde vært dyre, noe de helt sikkert kommer til å bli. AtW Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 1GB brikker med 2-3-2-5 timings? Kanskje jeg kjøper 2 slike da Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Kan noen forklare meg hva "timings" på minnet er? Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Kan noen forklare meg hva "timings" på minnet er? En effektiv prosessor trenger et nytt sett data (eller instruksjoner) for hvert klokkeslag. Timings (eller annet populært ord) er et mål på hvor mange klokkeslag hver av funksjonene i minnet trenger for å løse ut et korekt sett data. Lenke til kommentar
DargarWhiteFang Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Hva mentes med "PowerSwap Warranty"? Ble litt "irritert" når dette ikke var forklart i artikkelen.. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Hva mentes med "PowerSwap Warranty"? Ble litt "irritert" når dette ikke var forklart i artikkelen.. Man får håpe OCZ vet det selv........ 5 year warranty backed by OCZ’s exclusive PowerSwap™ replacement program.*** No more endless return-for-repair loops! **International Version Only ***We offer 3-year unlimited warranty supported by OCZ Technology’s exclusive PowerSwap™ program with proof of purchase; additional 2-year limited warranty covers repair (Customer is responsible for shipping costs to return thier PSU to OCZ). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå