Complexity Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 ingen maskiner kommer seg inn på min! var nettop på LAN og ingen klarte og få tak i det jeg shara. jeg kom in på ale andre sine men ingen kom inn på min. kom bare opp denn beskjeden som er på bildet.. jeg kjører win xp professional og har sp1 og sp2 inne.. men har deaktivert brannmuren.. bruker spyware doctor, nav2005 og ad-aware.. men tror ikke di hindrer at folk kan få det jeg sharer! noen innstillinger jeg må ordne på eller? har en pc med win 2000 som jeg får full tilgang til.. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Du har ikke en annen brannmur installert? Bruker du enkel fildeling eller klassik (Windows 2000 versjonen)? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) veit ikke.. har kjørt veiviser for nettverk og så har jeg shara alle mappene som jeg vil dele... edit: har ikke noen annen brannmur instalert.. en kompis av meg har windows xp home og hann har samme problem.. hann har ikke noen sp inne! har pc'en han her nå! Endret 10. mars 2005 av complexity Lenke til kommentar
TCi Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Hva er ip'en til maskinene deres? Tror den veiviseren for nettverk osv. endrer på ipadressen til 192.168.0.x. Om det er den du bruker da. Så dersom resten av nettverket har en annen ip range så vil ikke maskinene finne hverandre. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 veit ikke hva ip'en er.. men vi finner hverandre på mine nettverksteder, men kan ikke gå inn på hverandre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå