Killerquo Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Hepp. Jeg har planer om å modde pesen min og har veldig lyst på et svært, oransje UV-vindu til å ha på sida. Har søkt litt på nettet, men finner ingen steder man kan få tak i det. Noen her som har peiling? Killerquo Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Flyttes fra Webshop- og butikkdiskusjoner til Casemods. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Finnes ikke UV-reaktiv plexi, dessverre.. Men du kan derimot se i UV-guiden mitt etter UV-spray som er så og si usynlig og lyser opp under UV-belysning! Om du sprayer den på plexi får du bare en svak "tint" og fin effekt under UV-belysning.. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 Jammen på en side (den der HL2-casemod 2, den som ble laget til Valve) så jeg at han brukte Oransje, UV-reaktivt glass...som han kjøpte...Lurte derfor på hvor man får sånt Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Kjøp plexi og spray den med UV-spray. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 Det er jo mulig...Kanskje jeg skal det? Selvom det hadde vært litt fetere med ferdig da Lenke til kommentar
xcase Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 har googla litt nå og har ikke funnet noen webshoper som har ferdige uvreaktive plexivinduer. eneste er hele plexikabinett og så alternativet med spray og vanlig plexi.. du kan eventuelt sende en mail til microplex o.l. å høre Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 Tror jeg gjør det...Men jeg har ikke penger nå! Får vente med å kjøpe no til jeg har litt mer enn nåla i veggen og pesen min ass. :!: Lenke til kommentar
sigen Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Personlig synes jeg ikke det er fetere med ferdig (med minder du bommer totalt) Og hvorfor startet du denne tråden, hvis du egentlig ikke lurer på hovr du får tak i det, siden du ikke har penger til å kjøpe det? Men finnes det, så finner sikkert microplex det til deg. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Alltid greit å vite sigen! Forresten tror jeg det er lurest å spraye på innsida.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå