Demonfudge Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Er jo ikke værre enn at man bare sier at man ikke skal ha det da.. For min del så driter jeg i om det er sylteagurk på hamburgern.. Vær glade dere ikke får med kjønnshår dere Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Kanskje flertallet faktisk vil ha sylteagurk på burgeren sin, og derfor er det standard. Så får heller mindretallet be om å få den fjernet, eller slutte å spise på McDonald's. Da har vi ivaretatt demokratiet. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Men å ha sylteagurk på barnemeny er jo bare teit. Ingen barn liker det! Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) Men å ha sylteagurk på barnemeny er jo bare teit. Ingen barn liker det! Ikke det? Jeg kjenner mange småbarn som ikke klager det minste på en sylteargurk eller to. Det er kun de klagende som gjør seg tilkjennegitt. For øvrig hadde jeg ikke støttet forslaget ett sekund. Sylteagurk - ja takk! Endret 10. mars 2005 av aadnk Lenke til kommentar
starfish Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Men å ha sylteagurk på barnemeny er jo bare teit. Ingen barn liker det! Jeg likte sylteagurk da jeg var barn. Lenke til kommentar
N* Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 mcdonals kan dra til levhette uansett Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 sylteagurk er jo et must på burgere! Ditto. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 sylteagurken må være der. jeg digger den, og de som ikke digger den bør finne seg i den.. Er litt av sjarmen med mcburgere... Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Sylteagurk er det beste på en Mc-ern burger. Men jeg spiser aldri der, så versågod. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 bare for at noen dere ikke har utviklede smaksløker betyr det ikke at de skal ta bort sylteagurken. den er digg. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Sylteagurken er god, jeg støtter den. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Fjerne sylteagurken? Hah! Ikke faen. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Men å ha sylteagurk på barnemeny er jo bare teit. Ingen barn liker det! Jeg likte sylteagurk da jeg var barn. Ok... Ikke alle barn liker den! Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 agurk er fint... sylteagurk kan bare dø... Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Sylteagurken er et must, setter en spesiell smak på burgern som er konge.. It's here to stay! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Sylteagurken er et must, setter smak på burgern i det hele tatt... It's here to stay! Fixed! Lenke til kommentar
Peprepupp Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Man fjerner ikke sylteagurken uten videre! Gleder meg til den hver gang... Hvis den blir fjerna kommer jeg til å ta med en egen en pakka inn i en liten plastpose Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Sylteagurka er jo vond! Altså, jeg liker sylteagurk ELLERS, men den på Mc.D. er jo bare sur og vond, ikke bestemor liker den engang! Folk får heller spørre om å få den På syns jeg, enn å få den Av. Det smaker jo ikke godt av burgerområdet der den har liggi heller. Nei uff... -Min mening! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå