.. Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Hei, jeg har en pc med windows xp home som jeg har litt problemer med, og jeg skal nå formatere den. Problemet er bare at jeg ikke vet hvordan jeg gjør når jeg skal formatere den.. Er det noen som kan hjelpe meg??? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Pytt XP cd'en i cd-stasjonen, reboot maskinen, gå inn i BIOS og sett cd-stasjon som 1. boot device. Maskinen restartes, og det vil komme en tekst som ligner på denne: "Press a button to install Windows" eller noe slik. Trykk da en tast, og du er inne i formatering/installerings programmet. Lenke til kommentar
.. Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 Pytt XP cd'en i cd-stasjonen, reboot maskinen, gå inn i BIOS og sett cd-stasjon som 1. boot device. Maskinen restartes, og det vil komme en tekst som ligner på denne: "Press a button to install Windows" eller noe slik. Trykk da en tast, og du er inne i formatering/installerings programmet. Det har seg slik at jeg har 2 cd-rommer (en dvd-spiller, og en cd-brenner). Dvd-spilleren fungerer ikke, men det gjør CD-brenneren, men brenneren ligger ikke i listen i BIOS... Hva gjør jeg så? Lenke til kommentar
Reaggyman Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Hei Prøv å bytt kabel fra CDrom til CDbrenner, da tenker jeg den dukker opp i BIOS. Så henviser jeg til svar over... T3X4C0 Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Hvis DVD-spilleren ikke fungerer, hvordan har du den i maskinen da? Hos meg så velger jeg bare "CD-ROM" som "1.boot device", og da går den igjennom begge cd-stasjonene. Spiller ingen rolle hvilken av cd-stasjonene jeg har cd i. Men det er hos meg da. Lenke til kommentar
.. Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 Prøv å bytt kabel fra CDrom til CDbrenner, da tenker jeg den dukker opp i BIOS Gjorde dette, men Cdbrenneren kommer fortsatt ikke opp i BIOS... Lenke til kommentar
.. Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 Fikk det til... Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå