Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Operation Black Box

Nå har jeg endelig begynnt på ett litt større prosjekt. Jeg har beggynt å lage et eget kabinett av tre, Alu og plexi. Desværre kommer det ikke bilder før søndag eller mandag. Sorry :(

Men det kommer da bilder

Sponplatene var fra noen høytalere som jeg en gang har laget.

Ikke en stor sukse, men de er fine og bruke i dette prosjektet

Plexien kommer fra ett gammelt kabinett. Faktisk fra et Raidmax.

Resten av det jeg trenger er bestilt og kommer innen noen dager.

Hva har jeg gjort:

Det jeg begynnte med var å kutte ut passe store sponplater ut av høytalerkassen. Dette var en ganske enkel ting. Det du trenger er bare en sag og noe å mærke med.

Det blei nesten helt rett. WOW.

Jeg har også slipt noe av platen. i kanter og skjøter. Dette skal jeg fortsette med i kveld

Hvis dere er heldige kommer det bilder i kveld.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I dag så kommer det bilder. . Nå er jeg ferdig med 1 utkastet av kabinettet "Prototypen". Dle faktisk ganske bra. Nå skal jeg snart begynne på det kabinettet som jeg skal bruke. Det eneste som jeg mangler er noen sponplater og litt tøffe skruer.

Det var noen som lurte på om jeg kunne lage tegninger i ett 3D program og legge det ut. Jeg gjorde bedre. Lagde en prototype av kabinettet i virkligheten. :-)

Lenke til kommentar

Nå har jeg fiksa bildene inn på datamaskinen. Da jeg kommer hjem skal jeg legge bildene ut. Jeg er helt enig med at du ser det tekniske med det 3D Programmet. Men grunnen til at jeg har laget et første utkast var for å være forberedt på eventuelle problemer som dukket opp her og der. Men jeg skal lage bilde i 3D Programmet oxo.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...