sveintoreahus Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) Jeg knakk foten i januar, har hoppet på krykker helt til nå. jogget 4km i dag Endret 10. mars 2005 av Gotara Lenke til kommentar
embark Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Ja, du har vel aldri vert så glad for å jogge før vel? Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 flott, da er det vel rett tilbake til helsetudio for å jogge Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Heftige benbrudd er kjipe greier! I 1997 hadde jeg en uheldig episode på snowboard. Brakk leggen ca på midten (begge beina som er i leggen) samt at det største beinet i leggen (skarpleggen) sprak i to helt opp til kneèt. Husker på akutten så jeg leggen min som lå i 45 grader Heldigvis penetrerte ikke leggbeinet igjennom huden. Fikk også ødelagt ankel som måtte borres og få skruer og ting i seg. Hadde gips fra tærne helt opp til skrittet i 8 uker eller noe. Så fikk jeg en annen gips. Totalt gikk jeg 16 uker på krykker. Er faktisk fin i dag. Har stort hakk midt på leggen da, men foten fungerer. Gikk igjennom førstegangstjenesten helt uten problemer. Har også flere arr fra oprasjonen. edit: leif Endret 11. mars 2005 av skag1 Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Heftige benbrudd er kjipe greier!I 1997 hadde jeg en uheldig episode på snowboard. Brakk leggen ca på midten (begge beina som er i leggen) samt at det største beinet i leggen (skarpleggen) sprak i to helt opp til kneèt. Husker på akutten så jeg leggen min som lå i 45 grader Heldigvis penetrerte ikke leggbeinet igjennom huden. Fikk også ødelagt ankel som måtte borres og få skruer og ting i seg. Hadde gips fra tærne helt opp til skrittet i 8 uker eller noe. Så fikk jeg en annen gips. Totalt gikk jeg 16 uker på krykker. Er faktisk fin i dag. Har stort hakk midt på leggen da, men foten fungerer. Gikk igjennom førstegangstjenesten helt uten problemer. Har også flere arr fra oprasjonen. edit: leif Får frysninger når jeg leser sånt. En gang så jeg på at en kar på skateboard skulle ta et triks i quarterpipen men dessverre falt. Alle klappet fordi det var det siste trikset i en mini-konkurranse. Men da han reiste seg skar han den værste grimasen siden krigen. Det tok noen sekunder før vi kunne se at armen hang litt merkverdig. Da ambulansen kom så satte de på en sånn rund pose rundt armen og brukte en pumpe som presset rundt hele armen slik at den skulle rette seg ut eller no sånt. Husker godt at jeg ble småkvalm da. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 flott, da er det vel rett tilbake til helsetudio for å jogge Stikke til helsestudio for å jogge? Unødvendig. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) flott, da er det vel rett tilbake til helsetudio for å jogge Stikke til helsestudio for å jogge? Unødvendig. Ja, synes det er langt mer praktisk å jogge i Counter-Strike Source jeg da. Endret 13. mars 2005 av skag1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå