viper1 Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 hei.. har akkurat fåt en 83 mod,saab 900 turbo.tenkte jeg skulle koste på den lit styling og trimme den lit. har tenkt på effekt annleg fra jt,chip og j/r sports filter kit fra:speedparts. tenkte også på og kjøpe dump ventil,noen som vet hvor jeg får kjøpt det? men jeg lurer på om dere kan hjelpe meg lit med styling,side skjørter,front fanger etc? eventuelt om det er smart og bytte ut noe av delene fra speedparts? mvh kim Lenke til kommentar
Rune N Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Hei! Siden det er en -83 så er det en turbo 8v, denne får du ikke chippet siden den har mekanisk K-Jetronic innsprut, ikke LH-Jetronic som sitter på 16V (16V kom i -84). JT 3" anbefales, gir en meget stilig lyd, med god hjelp av grenrøret. Sjekk www.saabturboclub.net , der fins et Forum med mange entusiaster som kan gi deg svar på det du måtte lure på, dukker opp styling til salgs der fra tid til annen også.. mvh Rune Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 speedpartsnorwaynorsk side! Der har du alle slags dela til saab,samme som den svenske veit ikkje kordan de e me styling til 83 mod 900... men det pleie og dukke opp noken brukte areo skjøt avatil på saab turboclub forume! stolt av deg so kjøpe Saab hehe Stå på! Lenke til kommentar
Northrop Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 SAAB er bra bil!! sabb 9000 (eks 86mod) er en av 10 på topp sikreste bil i verden en dag i dag og bilen er nesten 20 år gammel!! saab kassa til 9000 tåler 300HK hvert borti en som skulle bytte kasse alikevel og skulle prøve ut den nye justerbare turboen sin, mellom 500 og 600 HK pervers bil (FWD 2i16V) Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 når det gjelder styling til SAAB, kan du gå inn her Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 (endret) Der va jo nesten ingeting av styling til og900 Endret 26. april 2005 av alexsnader Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå