Gå til innhold

Nytt "middels" skjermkort (Mest for pengene)

Anbefalte innlegg

Ja! ka du tru?

Da var det på ann igjen....jeg er på jakt etter et skjermkort til i hovedsak spilling.

Under 2000 kr (15-16-1700 kr klassen)

Det må være framtidsrettet slika at jeg ikke sitter om et halvt år med spill som ikke fungerer...

Pci-e

Mine pc til nå:

AMD 3500+

Kingston 2*512 value ram

Asus a8n -Sli

et sapphire radeon x600pro(dette skal byttes ut)

Bzerk 500w strømforsyning

Samsung dvd brenner

WD 250 caviar harddisk

TT tsunami kabinett

Hehe...bare satt på det fleste slik at det ikke skulle bli no problemer :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg har PCI-E "søskenbarnet" funker fint, 8400 i 3DMark 03 på første forsøk rett ut av eska, uten ekstra klokking med EXPERTool (har 3200 Winnie, 1 Gig RAM..). Bare ved å sette vifta ned til 96/97% blir viftestøyen kraftig redusert, kortet har også VIVO - har planer om å redigere video og brenne på DVD plater en gang....

Lenke til kommentar

Det er vel det billigste (kr. 1875,-) PCI Express GT6600 kortet fra Gainward som kan kjøpes nå for levering neste uke (web shop + Posten..), har ikke drevet med spill, tatt 3DMark 01, 03 og 05 for "gøy". Tror eg bruker 6.93 nVidia driver siden den var "ferskest" med "win godkjenning" når eg fikk kortet, hadde et PowerColor X700Pro SCS som døde uten forklaring- låste seg med ett bilde, slo av med power on noen sekund.. - nekta maskina å boote - lyste på Floppy Controller på D-Led - MSI hovedkort.. Komplett hadde endel kluss med retursystemet når kortet skulle inn, klarte meg med et PCI skjermkort fra 98 (gammal K6-2 maskin..) og bestilte Gainwardkortet. Etter "manuell" returbehandling og litt ekstra tid kom pengene i retur for Powercolor kortet - ser Komplett har tatt det ut av lista nå...

Gainward kortet står til 540 og 1050-MHZ ut av eska ("Enhanced Mode Settings") og er ikke kommet ut av det grønne området for GPU og minne i EXPERTool

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...