hauard Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Hepp. Hvordan får jeg oidentd til å virke i slackware med NAT? Jeg har prøvd utallige ganger, men det vil ikke virke. Men idag, fikk jeg høre at man må ha noe NAT-patch eller noe sånt? Noen som har peiling? Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Distro? Mange distroar kjem med identd-server klar til bruk i inetd. Lenke til kommentar
hauard Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 Tja..jeg skrev vel slackware i det første inlegget, men jeg kan skrive det igjen jeg. :-) Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 hvis jeg husker riktig må oidentd kjøre både på NAT serveren (som som oftest er en liten dingleboms med blinkende lys nå for tida..) og på maskinene innenfor NAT'en. Lenke til kommentar
hauard Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 hvis jeg husker riktig må oidentd kjøre både på NAT serveren (som som oftest er en liten dingleboms med blinkende lys nå for tida..) og på maskinene innenfor NAT'en. Routeren mener du? Har ikke sett noen valg for oidentd der. oidentd kjører iallefall på serveren som er bak NAT. (Port 113 er forwarda til server, ja.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå