royale Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Igår da jeg skulle instalere XP Home ED på XP Pro pcen min ville ikke cd-romen min "ta tak" i home cden som stod i, har gått inn i biosen og fikset på alt der, men det funker ikke. Noen som vat hva som er feil? og hva kan jeg gjøre? (XP Proffesionalen jeg har på pcen er ikke kjøpt, brent av en venn) Lenke til kommentar
TCi Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Kan du ikke bare sette inn Pro versjonen ved oppstarten og bytte den med Home Ed. versjonen etter at den har booter fra cd'en? Mener at alle XP cd'er skal være "bootbar", så det er rart det der. Det går an derimot å lage sin egen bootbar XP cd om du ønsker det. Står hvordan du lager en bootbar cd her: http://www.helpwithwindows.com/WindowsXP/w...sp2-bootcd.html (litt ned på siden) Lenke til kommentar
royale Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) jeg sitter her med 3 operativsystemer paa pcen. :!: Endret 10. mars 2005 av ewok Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 hvis du har satt cdrom som 1. bootenhet og så trykket på en tast for å starte fra cdrom som den ber om er det vel bare å laste ned win xp setup ned på floppydisker. Det kreves vel 6 stk og du finner en generator på microsoft sine sider Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå