Gå til innhold

Hva er galt med amerikanere

Anbefalte innlegg

Henviser til denne linken link

Hva slags folkesort er amerikanere egentlig...synes hele tiden det er funnet barn

som er mishandlet så grovt å hele tiden er det fra USA ......Blir så forbannet har ikke ord for det....Misliker amrikanere så mye at det er til å spy av :sick:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Misliker amrikanere så mye at det er til å spy av 
Generalisering. Hadde du byttet ut amerikanere med pakistanere, hadde fjorten moderatorer kranglet om å utestenge deg først..

Akkurat hvordan kan du mene at hva et foreldrepar gjør, er representativt for alle de millionene av foreldre som finnes i Amerika? Det er for meg et stort spørsmål.

Tenk om dette hadde skjedd i Arabia eller i China. Hadde det vært like ille da? Hadde man blåst det opp like mye da? Neppe.

Lenke til kommentar
Misliker amrikanere så mye at det er til å spy av 
Generalisering. Hadde du byttet ut amerikanere med pakistanere, hadde fjorten moderatorer kranglet om å utestenge deg først..

Akkurat hvordan kan du mene at hva et foreldrepar gjør, er representativt for alle de millionene av foreldre som finnes i Amerika? Det er for meg et stort spørsmål.

Tenk om dette hadde skjedd i Arabia eller i China. Hadde det vært like ille da? Hadde man blåst det opp like mye da? Neppe.

uansett om dette skjer i andre land også er jeg uviten om fordi media har ikke skrevet om dette, Mener bare det jeg har hørt å sett de forskellige sakene i USA er helt forferdelige de er til å spy av.....Kansje jeg ikke skulle formulert meg som

"amerikanere er til å spy av" Men har sett MANGE av disse sakene å som regel handler det som USA.

Lenke til kommentar

Nordmen ! Pakistanere! Amrikanere ! kinesere!

Alle er mennesker...Jeg kan si hva jeg vil om de? kan jeg ikke ? er ikke dette et fritt land ? Jeg går ikke ut med rasitiske kommentarer gjør jeg...Min mening om amrikanere bare om overgrep mot barn osv osv..kan like gjerne si at jeg ikke liker USA for det de gjør i midtøsten også men det hører ikke med i dette topic!

Endret av xanth0s
Lenke til kommentar

Det finnes da en tråd under dette emnet om en sak i Pakistan. Ingen grunn til å være hårsår hver gang amerikanere kritiseres.

Lenke til kommentar
uansett om dette skjer i andre land også er jeg uviten om fordi media har ikke skrevet om dette, Mener bare det jeg har hørt å sett de forskellige sakene i USA er helt forferdelige de er til å spy av.....Kansje jeg ikke skulle formulert meg som

"amerikanere er til å spy av" Men har sett MANGE av disse sakene å som regel handler det som USA.

Det sier enten veldig mye om media eller deg? Hva tror du?

Lenke til kommentar

"amerikanere er til å spy av" Men har sett MANGE av disse sakene å som regel  handler det som USA.

Det sier enten veldig mye om media eller deg? Hva tror du?

I Afrika skjer det ting du ikke vet, sikkert enda grusommere. Ettersom at ingen bryr seg særlig mye om Afrika, vil nok neppe en avis skrive om det.

Lenke til kommentar

Et poeng er jo at slike ting burde ihvertfall ikke skje i et land som USA! (ikke at det burde skje i noe land, men trodde ikke det skjedde så mye sånt i USA..)

Uansett: Burde ikke generalisere slikt... :nei:

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Hahaha. Finner det morsomt at folk setter amerikanere i bås. For alt du vet kan det være pedofile som har barn i lenger etg nedenfor deg. Det er ondskap og faenskap overalt.

Amerikanerne er dumme fordi de liker vanilla coke..herregud.

Lenke til kommentar

Det er et folk med mye innestengt aggresjon. Kanskje skyldes det mye urettferdighet på hjemmebane. Ellers vil jeg nevne den enormt pompøse, for ikke å si overfladiske måten å ordlegge seg på. Det ene omtales som mer fantastisk/jævlig enn det andre, hvilket fører til at ordene mister sin kraft. (Dette ser vi beklageligvis økende tendenser til også her hjemme.) Jeg har dessuten lite til overs for den punchline-retorikken som benyttes av politikere i God's Own Country; store politiske tema kokes ned og presenteres med et søkt språklig bilde.

På den positive siden kan man si at janteloven ikke angår amerikanerne på langt nær så mye som den angår oss nordmenn. Det er lov å være god i USA.

Endret av Antikapitalist
Lenke til kommentar

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article931024.ece

Hva slags folkesort er nordmenn egentlig..Misliker nordmenn så mye at det er til å spy av..

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article906893.ece

Hva slags folkesort er svensker egentlig..Misliker svensker så mye at det er til å spy av..

Håper du forstår hva jeg vil frem til..

Endret av likferd
Lenke til kommentar

Folk fra USA er ikke noe dummere enn folk i andre verdensdeler. Hadde alle mennesker oppført seg som dem i USA eller andre siviliserte land som for eksempel land i Skandinavia. Da hadde det ikke vært kriger på vår jord,og alle hadde hatt det fint. Hadde vi ikke hatt en sterk militærmakt som den i USA, så hadde verden vært en mye utryggere verden å leve i. Forsvarsmakten USA lar ikke sine soldater dra ut i verden for at de skal bli drept for moro skyld. Det er for at hele verden skal bestå som et sivilisert samfunn.

God bless America!

Så mine siste ord er: Jeg blir kvalm av mennesker som kritiserer et land som vil bare det beste for oss alle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...