Hansy Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Jeg vil gjerne vite om det er noen tutorialer til photoshop,jeg vil gjerne vite hvordan man lager effekter,og andre diverse ting. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Good-tutorials.com pixel2life bluesfear Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 Ah,takker!skal prøve meg på en nå!!legger den ut når jeg er ferdig! Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 da var den ferdig,ikek helt perfekt,men å bruke photoshop var veldig morro! Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Du kan jo laste ned plug-in'en "Alien Skin - Eye Candy 4" og oppover, så får du flotte filtre i allefall Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Hei! Liker http://www.good-tutorials.com/ veldig godt Laget noen bilder med en av "guidene" og det ble ganske fint Du kan jo også søke på Google Har søkt for deg, bare trykk linken Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 Takker adler!! Hvor får jeg tak i det alien skin greia? Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 må bare bumpe den litt,pga at en kompis trenger tutter snart,så det er greit at den er litt langt oppe Lenke til kommentar
andm Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 må bare bumpe den litt,pga at en kompis trenger tutter snart,så det er greit at den er litt langt oppe Søkefunksjonen er også en ufattelig grei ting, vet du. Da får du også sikkert opp mange andre lignende tråder ... Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 mange bra tutorial sider her på tide å begynne å lære litt Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Du kan jo laste ned plug-in'en "Alien Skin - Eye Candy 4" og oppover, så får du flotte filtre i allefall Sist jeg sjekket var Eye Candy en plugin man må betale en del for... Det er e n plugin-pakke mange profesjonelle designere bruker, og er ikke noe man bare bør laste ned! Men men, ditt valg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå