Goliath Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 min LCD skjerm er såpass bra at jeg trenger ikke CT. Greit å investere noen kroner i kvalitet Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 hvordan skru på ct? Q. How do I turn it on? A. On Windows XP: 1. Right click on the desktop and select 'Properties' 2. Select the 'Appearance' tab and press the 'Effects…' button 3. Check the box for 'Use the following method to smooth edges of screen fonts', then select 'ClearType' in the dropdown list 4. Close the Effects dialog by clicking 'OK' and click 'Apply' to complete the process Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Har alltid CT på. Synes det fungerer bra på min Nec 1770 NX. Endret 11. mars 2005 av Morten K Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 min LCD skjerm er såpass bra at jeg trenger ikke CT. Greit å investere noen kroner i kvalitet Nå er vel poenget at CT ser bedre ut nettopp på skarpe LCD-skjermer siden de beste skjermene gjør at man ser hvert enkelt punkt og bokstavene dermed oppfattes som kantete. Lenke til kommentar
NoseBleeD Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Har alltid CT på. Synes det fungerer bra på min Nec 1770 NX Da er det tydeligvis en vurderingssak. For på min Nec 1770 syns jeg det blir forferdelig «blurry» Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 min LCD skjerm er såpass bra at jeg trenger ikke CT. Greit å investere noen kroner i kvalitet Det er nok andre veien det fungerer - Den dagen du får deg en ordentlig skjerm ser du hvorfor du kunne ha bruk for ClearType Lenke til kommentar
JimL Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Så absolutt på. Ingen tvil engang. Er bare blurry helt til man stiller det inn. (gjelder i hvert fall for meg, og det holder egentlig ) Lenke til kommentar
Kanstad Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Testet det, likte det ikke på min Toshiba Satellite 1410-604. Skal prøve på nytt når jeg får min nye Cinet SmartBook 1300 (forhåpentligvis) til uka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå