Gå til innhold

Hvem er kort er best?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nVidia er det kortet du vil ha mest igjen for.

Og btw .. hvorfor så opphengt i rettskriving? Alle forstod hva som var meningen med setningen? Kanskje noen har vanskeligheter med rettskriving?

Go gently, because you don't know where you are going!

//Advancer

Lenke til kommentar

hmm, siden det allerede var en post her, tenkte eg at jeg også kunne komme med et spørsmål.

Jeg sendte inn et kort som var ødelagt til en nettbutikk, og fikk igjen et annet på garantien, så lurte jeg på om det var VELDIG stor forskjell på dem.

Det jeg hadde først: Creative GeForce 4 ti 4400 128MB

Det jeg fikk tilbake: NVidia GeForce 4 FX 5500 256MB

så jeg bare lurte "hvem" er best? :p

*edit* har hørt at det jeg fikk igjen ikke var så bra, så derfor tenkte jeg at jeg kunne få høre fra dere :)

Endret av Necros
Lenke til kommentar

Sorry, men må bare kommentere det; utrolig dårlig skrevet azzå, *hvem*...blir rett og slett sur på akkurat den feilen der.Skriver feil eg også, men akkurat den :realmad:

EDIT; Dette var til trådstarter altså :!:

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Sorry, men må bare kommentere det; utrolig dårlig skrevet azzå, *hvem*...blir rett og slett sur på akkurat den feilen der.Skriver feil eg også, men akkurat den :realmad:

Sist jeg sjekket hetet det ikke azzå, slik du skriver, men altså

Kanskje passe på deg selv før du klager på andre?

Lenke til kommentar
Raptor' date='10/03/2005 : 17:40']

Sist jeg sjekket hetet det ikke azzå, slik du skriver, men altså

Kanskje passe på deg selv før du klager på andre?

hetet det ikke det nei?

Lenke til kommentar
hmm, noen som vet hvilket av mine kort som er best? aktiviteten her døde liksom ut etter alle hadde whinet ferdig om feilskrivingen hans :p

De kortene har ganske lik ytelse tror jeg. Du fikk jo med 256MB minne på det nye kortet, som gjør det bedre rustet til nyere spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...