DevianX Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Hei Kl. 13.50 ble nettet borte for meg som både har catch og bluecom som isp. ( jobb og privat ) Jeg prøvde å gå innpå ww.catchspeed.no, bluecom.no og vg.no f.eks som ligger i samme nettverk som overnevnte isper. Men dessverre svarer ingen av disse sidene gitt. Er det noen som har supportnr. tilgjengelig? husker ikke det i farta og kommer jo som sagt ikke innpå sidene får å ta kontakt med dem. DevianX Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Har hatt samme problem, men er oppe og går igjen her nå... Nr. er ihvertfall 81533222 Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) Har hatt samme problem, men er oppe og går igjen her nå... Nr. er ihvertfall 81533222 Takker.. er oppe her også.. Kom tilbake for par minutter siden. Men rart at hele nettet skulle falle helt ut samtidig. Ha en forsatt fin dag! Endret 10. mars 2005 av DevianX Lenke til kommentar
particlebug Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 hadde problemer med NGT istad også tror jeg.. må ha vært noe .. Lenke til kommentar
elkenzaal Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Snakket med Catch i dag. De sa at hele nettet falt ned sentralt så alle i Catch og Bluecom (eies av catch) mistet forbindelsen ca 20 minutter. Lenke til kommentar
Grolub Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Jeg mistet også forbindelsen tidligere idag i omkring 20 minutter. Er oppe igjen nå Lenke til kommentar
ludomp3 Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Idag falt NIX ned... heldigvis bare i fem minutter... Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Bluecom har vært fine i lang tid hos meg (bare at de har en grusom hastighet på upload), men nå i det siste synes jeg det har vært mye problemer. Lenke til kommentar
staf Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 catch her også, gikk ned 13:39:53 hos meg idag så stakk jeg ut en tur så var det oppe. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Direct Connect linja gikk åsså ned ved 15 tiden hær. Lenke til kommentar
pine Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Idag falt NIX ned... heldigvis bare i fem minutter... det ultimate har skjedd hehe Lenke til kommentar
cazper_no Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Idag falt NIX ned... heldigvis bare i fem minutter... Hvor i alle dager har du dette fra? Jeg satt i nabo rommet til NIX i dag der jeg studerer (på informatikkbygget på blindern, UIO) og hadde ingen problemer med NIX. Det var nettet til catch og en sentral router i deres nett som datt sammen i følge dem selv. Trenger du bevis kan du jo se her: http://dager.uio.no/mrtg/ Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Var noe med routinga til eunet, hvis jeg ikke hørte feil.. NIX klarer seg fint uansett hva som skjer Lenke til kommentar
ludomp3 Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Da har jeg blitt feilinformert ! Beklager... Lenke til kommentar
wamjdi Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Hei. Er tilknyttet Catch-sentral på Oppdal (Sør-Trøndelag). Har Bluecom (512/256 og bluephone) Følgende skjedde: Lør. 19/3 sentralen faller ut... ingen hjelp å få! Søn. 20/3 support stengt, og fremdeles nede! Man. 21/3 kl.9.40 ringer support (15min venting) - De sier sentralen er nede, og skal være oppe igjen i løpet av 1 time! Rundt 12, ringer på nytt... de finner ut at sentralen er nede (hm... news!!) Rundt kl 18 kommer internett tilbake... Hvordan kan bluecom/catch tillate slikt?? Uten noen beskjed; de stenger sentralen, tar helg og lar bluephone-kunder i stikka!! Hva mener andre om slikt? Vo-IP er vel likestilt med vanlig telefoni, og har man ikke da krav på noe bedre? Må si meg lite fornøyd med produktet bluecom/catch har levert så langt (Mulig dette bare gjelder min sentral, har andre opplevd det samme?) Lenke til kommentar
cazper_no Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Hvordan kan bluecom/catch tillate slikt??Uten noen beskjed; de stenger sentralen, tar helg og lar bluephone-kunder i stikka!! Hva mener andre om slikt? Vo-IP er vel likestilt med vanlig telefoni, og har man ikke da krav på noe bedre? ADSL for privat personer har som regel en rettetid på mellom 8 og 12 timer i normal arbeidstid. Så at når en sentral tar kvelden på fredag så er det selvfølgelig ingen garanti for at den skal være oppe igjen i løpet av helgen. Er du klar over hva det koster å få teknikkere ut på sentraler i helgen? Hvis det er slik at dette heller ikke er en stor sentral og det ikke er så veldig mange kunder tilknyttet denne skjønner jeg godt at Bluecom ikke gidder å sende ut en teknikker i helgen. Du kan også være ganske sikker på at bluecom / catch ser når en sentral detter ned og vurderer med en gang om det skal gjøres noe umiddelbart eller om det kan vente. Synes ikke du har noen spesiell grunn til å klage, med det prisnivået som er på private adsl samband nå til dags er det ikke noe stort under at kundeservicen ikke er på nivå med bedrift-linjer. Lenke til kommentar
wamjdi Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (ref. se lenger opp) Og da er bluecom nede igjen!! 2. april - NEDE, og support er stengt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå