RedZpider Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 jeg vil gjerne stasje opp kabinettet mitt med neonlys osv. men har ikke så veldig lyst til å bestille på nett. finnes det noen butikker i byen(oslo) eller noe sted som selger casemod instrumenter til datan uten at jeg må bestille på nett? Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Digital Impuls har vel en butikk i Oslo tror jeg, Datakjeden også. Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Altså eg ser ingen grunn til ikke å bestille på nett da, men vil du ikke så får det no vere så... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Bruk gulesider.no! Hvor bor du da? Jeg kontakta noen folk som drev med data ikke så langt fra her jeg bor og de greide å skaffe meg casemod-"supplies" meget raskt! Så spør noen lokale.. Men om du skal kjøpe mange varer råder jeg deg til å kjøpe fra nettet! Du kan ofte spare gromt på det, i tross frakta.. Lenke til kommentar
flabben Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Digital impuls er litt dyrt, men man sparer med tanke på frakt og oppkravsgebyr. Ligger i møllergata eller noe like ved youngstorget og glassmagasinet (www.digitalimpuls.no) Lenke til kommentar
RedZpider Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 greit takk for alle svar grunnen til at jeg ikke vil kjøpe fra nettet er fordi jeg kanskje eventuelt skal kjøpe litt og litt.. ikke masse samtidig, og da er det dritt å betale frakt hver gang.. dessuten er det lettere når jeg har noen å snakke med i en butikk og se på varen før jeg kjøper osv. Lenke til kommentar
Zetec Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Tråla Oslos gater for en stund tilbake, men fannt ikke en eneste butikk som solgte over disk. Mener å huske at PCStyling.no har enkelte forhandlere rundt omkring i landet, men husker ikke hvor. De hadde ihverfall en liste over de på webben før. Send de en mail og hør Lenke til kommentar
Pels Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Tråla Oslos gater for en stund tilbake, men fannt ikke en eneste butikk som solgte over disk. Mener å huske at PCStyling.no har enkelte forhandlere rundt omkring i landet, men husker ikke hvor. De hadde ihverfall en liste over de på webben før. Send de en mail og hør Sjekk Møllergaten, der ligger 2 databutikker etter hverandre Lenke til kommentar
bidz Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Digital Impuls har mye bra ja, stort sett alt som Microplex.no har på lager. Og hvis de ikke har det, kan de bestille det fra Microplex, så slipper du frakten! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Du kan egentlig fa tak i sånt i de fleste butikker som ikke er så veldig kommersielle. Bare å spørre dem, så skaffer de det på "et blunk"! Ta en telefon til noen lokale å hør, det er nå mitt råd.. Lenke til kommentar
wilai Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 vist du bur rundt Stvanger kan du dra til Hcs.no der med sandnes Lenke til kommentar
pcOmanen Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 hvorfor kjøpe etter hvert? har du ikke en plan? det er lurt, planlegge og designe din egen mod. nettet har utvalget og prisene, hvorfor ikke webshopping? Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Skal du ha casmodding og sånn kan du finne 3dfxcool ved Ryen. Der selger de over disk www.3dfxcool.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå