Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Vi får se når det kommer ut tester av disse modellene.. Dersom de er bedre enn "current top-of-the-crop" av heatpipe-kjølere... *og* de blir rimelige.. vet jeg om en som skal oppgradere kjøler(e) i "klokke-maskinene" sine. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 NAM! Vifteløs kjøling med akseptable tempraturer uten at det koster skjorta? JA TAKK ! Hvor mye varme gir en AMD 3000+ fra seg (754)? Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 NAM! Vifteløs kjøling med akseptable tempraturer uten at det koster skjorta? JA TAKK ! Hvor mye varme gir en AMD 3000+ fra seg (754)? bare å lete. AMD Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 NAM! Vifteløs kjøling med akseptable tempraturer uten at det koster skjorta? JA TAKK ! Hvor mye varme gir en AMD 3000+ fra seg (754)? bare å lete. AMD Glante litt der (før du svarte), men fant ikke en dritt... Lenke til kommentar
Valent Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 herrgud såå rått.. en konge løsning!! den er jo bitte liten også.. dette kan godt kalles en mini revolusjon innen kjøleløsning til varme cpuer!!!!! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 herrgud såå rått.. en konge løsning!! den er jo bitte liten også.. dette kan godt kalles en mini revolusjon innen kjøleløsning til varme cpuer!!!!! Det er vel å ta litt i, men dum var den slettes ikke nei Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 håper virkelig det viser seg at denne vifteløse løsningen funker! gleder meg til å se en test. Lenke til kommentar
dj_j0tul Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 håper virkelig det viser seg at denne vifteløse løsningen funker! gleder meg til å se en test. vifteløs blir helt sikkert en god del tyngere og større.... hvordan skal de ellers klare å kjøle ned... ser for meg den med regulerbar vifte som et godt alternativ..! Synd dette med støv og evaporatorer... møkk gjør den tilnermet ubrukelig. Egentlig kan systemet sammenlignes med en Varmeveksler i hus eller Aircondition-systemer... likere får det nesten ikke blitt! Mangler bare ei pumpe Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 ... legg merke til hullrommet i sokkelen. sikkert det de mener e nytt og revolusjonerende På en måte er det jo det, for da er det mer væske som kan fordampe, og dermed avkjøle CPU. Synes at den vifteløse varianten virker meget spennende. Skal bli spennende å se de første testene. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 http://asetek.com/filarkiv/Products/VapoChillMicro/3dview-chrome-tans-1.jpg legg merke til hullrommet i sokkelen. sikkert det de mener e nytt og revolusjonerende Hulrommene i sokkelen? Mener du det at den ikke har kobberbunn, men (på bildet) vertikale striper med metall? Er ikke den du ser på bildet ditt som skal være i kontakt med hovedkortet. Slik den skal stå. Kan ikke se så mye revolusjonerende med den i forhold til f.eks. en kjøler i enkelte Shuttle eller Iwill SFF-PC. Blir ikke dette veldig "tungt" for sokkelen/hovedkortet? Kjøleren står jo omtrent rett ut fra hovedkortet et godt stykke, og det ser ut som kjøleribben kommer til å veie litt. Bra den festes i hullene rundt sokkelen, ellers hadde den vel røsket av hele greia Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Såvidt jeg har skjønt det er sokkelen nesten fullstendig hul og fylt med den væsken som brukes i heatpipes, for bedre varmeoverføring. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Spennende å se hvor bra ytelsen blir da. Lenke til kommentar
way_up_north Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Såvidt jeg har skjønt det er sokkelen nesten fullstendig hul og fylt med den væsken som brukes i heatpipes, for bedre varmeoverføring. nettopp. blir det samme type veske som brukes i vanlige heatpipes? eller blir det en annen type som er mer effektiv? Lenke til kommentar
amarios Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 er snart inne på lager hos flere webshopper ser det ut som, lurer på om den er bedre enn xp120 og xp90c....i såfall skal jeg ha meg en sånn Lenke til kommentar
SebRam Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Har selv planer om å fjerne ICE systemet i min Shuttle SB95PV2, kjøpe en High-End Asetek Micro, og sette på en fet Silent-X vifte + bytte ut viftene i Shuttlen fra før av med et par andre Silent-X vifter. Usikker på om det vil passe, så skal sjekke det når jeg kommer tilbake etter ferie i Spania Noen tanker bak dette? Vennligst hjelp meg HER Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 lurer på om den er bedre enn xp120 og xp90c....i såfall skal jeg ha meg en sånn OT: Ser jo ikke ut til at XP-120 er kongen på haugen lenger, da. SilentPCReview skryter veldig av Scythe SCNJ-1000 Ninja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå