Gå til innhold

Sony Ericsson K500i - noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha meg ny mobil, og vil derfor ha noen erfaringer om Sony Ericsson K500i. Jeg har nesten bestemt meg for å kjøpe den mobilen. Men skulle det vise seg å være noen feil/dårlige ting ved mobilen, hadde det vært kjekt å vite om dem. Hvis det er for mange negative erfaringer med mobilen, er det mulig at jeg ombestemmer meg. Vil selvsagt også høre om positive sider ved mobilen, og gode erfaringer. Vil også ha inn argumenter for hvorfor jeg bør, eller hvorfor jeg ikke bør kjøpe den mobilen.

PS! Det jeg verdsetter ved en mobil er:

- At den ikke koster så altfor mye

- At den er liten og lett

- Funksjonalitet

- Bra tastatur/knapper

- Forholdsvis stor skjerm

- Bra innebygd kamera (teller ikke så veldig mye, men litt)

- Bra oppløsning (teller heller ikke så veldig mye)

Takker for alle seriøse innspill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte meg K500i for 2 dager siden. Og jeg kan ikke si annet enn at jeg er strålende fornøyd! :D

Den er kjapp og responsiv som også gjør at spill (også 3D spill :D ) fungerer strålende uten noe lagg what so ever!

Knappene er også et kapittel for seg, de er litt små men du må ha ganske pølse fingre for at dette skal plage deg. De er derimot veldig deilige og de er rett og slett utrolig digge!

MEN, jeg fikk tross alt denne for kun 799 på lefdal så jeg hadde ikk så høye forventninger da den er en billig mobil. Men du får UTROLIG mye for pengene!!

Men til slutt et lite tips, let litt rundt før du handler, det kan du spare flere hundre kroner på. Vet Telekiosken selger den for 1199 med djuice kontant. Men denne er låst til telenor i 12 mnd. Men det er et ganske godt tilbud men let litt til så kan du kanskje få den like billig som meg. Spaceworld selger dne for 999 med djuice kontant i 12 mnd.

Men uansett, hvis du liker det jeg har skrevet burde du gå for K500

ellers

Lykke til!

Endret av andersø
Lenke til kommentar
1) Men du får UTROLIG mye for pengene!!

2) Men til slutt et lite tips, let litt rundt før du handler, det kan du spare flere hundre kroner på.

1) Vet det. Har lest om det, og du får visst veldig mye for pengene. På dinside.no får den 10/10 i "Valuta for pengene".

2) Det er selvsagt nokså lurt ja. Det gjør jeg alltid.

Lenke til kommentar

Har hatt K500i litt over 2 mnd nå. Er storfornøyd. Mobilen er fine å se på god å holde i og føles ikke så billig ut. Tastene og joystick er gode holde på meg og navigere meg. Sms tasting er en stor fryd, ingen tegn til lagg. Skjermen er også veldig skarp og fin fargegjengivelse. Spillene som med følger er ganske kule, spesielt Super Real Tennis :D Veldig bra grafikk og fn flyt i spillet. Man kan også ha MP3 filer til ringetoner også AMR filer kan brukes, noen sok ikke gikk på T6x0/Z600 og dens forgjengere. Men man kan ha egen meldingslyder :thumbdown: Et godt kjøp vil jeg si, en mobil som gir veldig mye for pengene.

Lenke til kommentar
Men man kan ha egen meldingslyder :thumbdown:

Man kan ikke mener du? Altså, bare de som følger med telefonen.

Tror det er nok det han mener, ja. Jeg har ihvertfall ikke lest om at man kan ha egne meldingslyder, så jeg regner med at man ikke kan det. Har lest om mobilen flere steder...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...