HåkonN Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Har fått tilbud på et Canon MV5i som kommer til Norge i begynnelsen av neste måned til halv pris gjennom jobben. Har forstått at dette er ganske likt som MV4i, bortsett fra noen forbedringer. Spørsmålet da er om noen har noe erfaringer å dele med meg, før jeg bestemmer meg? Det jeg har sett som et minus, er at ingen av de modellene har sokkel for lys på toppen. De har en "lysfunksjon" som er programvarebasert, men det er jeg heller skeptisk til. Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Du burde stille spørsmålet i videokamera-delen av forumet. Hilsen Martin Lenke til kommentar
Espen_^ Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Jeg har MV4I Nå har jeg bare filmet med d i 2-3 timer men har ikke noe å utsette på d. Bare husk å filme med Progressive scan (ikke helt sikker på hvordan man staver d :smile: ellers blir ikke bildet no bra hvis d er mye bevegelse men hvis du leser manualen før ikke etter :smile: du begynner å filme så står d der :smile: Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 27. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2002 Takk for svar. Hvordan er det i bruk i omgivelser uten alt for mye lys da? Det er jo ikke mulighet for å montere lys på den så.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå