Gå til innhold

IE 7.0 Men hvorfor?

Anbefalte innlegg

Her kan du lese mye om at IE 7 skal bli så fantastisk bra og slikt. Om du også tar deg litt bedre tid kan les gjerne en del av innleggene på siden, der Microsoft blir trykkt ned.

Det er litt komisk egentlig. For hvorfor skulle Microsoft bry seg om du bytter web browser? hva tjener de på at du bruker IE? Microsoft vet vel antagelig at personer som er frelst av: Firefox eller Opera ++ aldri vender tilbake :love: så hvorfor bryr Microsoft seg? vil gjerne ha ett godt svar på det?

Og alle de som snakker om at alle MS programmer er så dårlig osv osv, bytt til Linux så slipper dere MS. Tydeligvis gjør jo MS noe riktig siden de har så mange brukere?

When you get a 7, isn't that CRAP. There's only one thing that MS can do well, and that's screw-up. The difference between Firefox and IE is that you have a big bunch of people who care about Firefox and really want it to go, and nobody, and that includes the hacks at MS, either cares enough or is in a position to anything constructive. I've seen it before. That's one thing MS doesn't have a stranglehold on

Når jeg leser dette lurer jeg på om han sitter i windows eller om han er linux bruker ? nha tviler...

Hvorfor er folk som ikke bruker IE så opptatt av dette? Hvis jeg alltid har tenkt å bruke Opera, bryr jeg meg fint lite om hva MS gjør i sin browser?

Er det noen positive kommentarer til hvordan IE vil se ut når det kommer?

Ps. Bruker selv: Firefox og IE ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...