Knutlut Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) Jeg får ikke logget på windows skikkelig. Får feilmeldinger etter å ha skrevet inn passord om att systemet ikke får tilgang til noenfiler / registerfiler. Da setter windows opp en midlertidig profil (med alle standard instillingene osv) som jeg kan bruke, og som blir slettet etter avlogging. Gjorde ingenting spessielt før jeg slo av pcn i går kveld, så jeg skjønner ikke helt hvordan dette kan ha skjedd... Hvordan fikser jeg dette?:S Meldinger rett etter påloggings menyen: " En I/U opperasjon som ble initialisert av registeret, mislyktes og kunne ikke gjennoprettes. Registeret kunne ikke gjennopprettes. Registeret kunne ikke lese inn, skrive ut eller justere en av filene som inneholder systemets avbilding av registeret. " " Windows kan ikke finner den lokale profilen og logger deg på med en midlertidig fil. Endringer du gjør i denne profilen vill gå tapt når du logger av. " Endret 10. mars 2005 av Knutlut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå