Zetheus Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Har etter hvert sett at det jeg har eid av PCer har overlevd mye rart. 1: Gammel stasjonær jeg bygde for mange år siden med vannkjøling, mye lys og greier. Desverre var ikke CPU blokka tett, og ved oppstart førte overtrykket i blokka til at den lakk. Vannet la seg så fint på skjermkortet og inne i alle PCI portene. Merket det da skjermen viste forvridde farger. Etter mye banning og tørking fungerte alt, bortsett fra en PCI port. 2: Kjøpte meg ny ryggsekk til min nye 17" laptop. En uke senere røyk ene bærestroppa, sekken gikk i bakken. Knuste en del av kabinettet i ene hjørnet, men den fungerte helt fint. Har ellers mishandlet et par PCer som skulle kondemneres: Stasjonær PC. 14 m fall. Ærklert død på stedet Senket 400 kg på en stasjonær PC. Ærklert død Kjørt over en fungerende laptop med truck. Så ut til å fungere ok. Men ikke etter å ha blitt overkjørt av en gressklipper. Bensin i kabinettet. Intet problem Pluss ild. Det var virkelig et syn. Del etter del sviktet. Vifter i full gang smeltet, kabler brant opp, litt lett knitring og spraking før skjermbildet forsvant. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Mistet bærbar maskin i gulvet, knakk noen fester på den. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Har også mistet den i gulvet, dog uten skade. Fryktet det verste da jeg tok den opp igjen, men virker fint fortsatt. Lenke til kommentar
celidog Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Det verste som har skjedd min pc er at jeg eier den. Lenke til kommentar
SatanClaws Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 værste som har hendt min bærbare var at den ble send med bagasjen fra kjøbenhavn... koffert knust, den bærbare var/er skjeiv... men funker helt 100% Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Har aldri skjedd noe sånt med noen av mine maskiner. Alt som har skjedd med mine pcer han vært utenfor min kontroll. Lenke til kommentar
Mokolotivet Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Litt off-topic, men..... Tilbake til videregående (1993) hvor vi hadde meget flinke lærere innen data: Vi fikk ikke lov til å ha med private nettverkskabler, da det kunne være virus i de 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Det er jo bare å sette kabelen til munnen og blåse hardt så kommer de ut andre enden. Slik P4 lurte ei dame til å gjøre på direkten i "5 på". Endret 6. september 2010 av Simen1 Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Det er jo bare å sette kabelen til munnen og blåse hardt så kommer de ut andre enden. Slik P4 lurte ei dame til å gjøre på direkten i "5 på". Det var læreren til en del kamerater, hu skulle også knyte en knute på enden og putte den andre enden i en 10 liters bøtte slik at virusene kunne renne ut. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Frisbee med macbooken ute, så klarte idioten og ikke ta i mot på siste kastet og den landet pent og pyntelig på grusen (med et liiiiiite smell^^) Fungerer den dag i dag, merker ikke noe forskjell bortsett i fra ripene^^ Lenke til kommentar
aragagg Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Satt på lan for en par måneder siden, plutselig merket jeg at kjærnetempen nærmet seg 80°. Etter litt febrilsk overflatesjekking viste det seg at noen hadde stappa en tyggis inn i vifteutgangen. Det hadde tilogmed blitt en pen liten boble der! Vifta var fubar men pcen overlevde ihvertfall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå