danielsn Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Det verste som har skjedd dataen min er att undulaten til lillebroren min fløy rett inn i dataen å kræsja i prosessorvifta. Men både tataen og fulen overlevde, men den hadde litt problemer med å fly etterpå. Ellers har jeg klart å få en kortsluttning i den ene strømmkablen. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Bra det ikke var en delta-vifte, da. I så fall ville fuglen blitt en nakke kortere. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Hehe! Stakkar fulen da! Men du har rett Jorgis, bra det ikke var en Delta-vifte (elle en av dem man kan få på microplex, med alu-blader;)) Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Jeg bremset CPU viften med fingeren slik at den gikk 100rpm saktere enn normalt i to sekunder Men heldigvis funker den enda Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Det har seg slik at eg har en 120X120mm vifte monter i siden på kabinettet mitt. På forskjellige LAN har eg fått klager på nesten personskader uttalige ganger. Forbispaserende har fått buksa,tærne etc i kontakt med vifta og fårr seg en kraftig støkk :!: Eg har jo komt borti den flere ganger sjøl under fikling med kabler og slikt, mne man lærer av sine feil Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Jeg bremset CPU viften med fingeren slik at den gikk 100rpm saktere enn normalt i to sekunder Men heldigvis funker den enda nei, det var ille, du hehe, seriøst - skjønner ikke hvordan det skal kunne skade vifta no særlig - har gjort det på absolutt alle fidtene i pc'n - til og med stoppa de helt med fingern av og til.... Lenke til kommentar
opticus Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 har desverre ikke bilde, men den sto på i 8 år uten å bli "rensa".. det var faktisk så mye drit inni der at vifta til cpu stoppa, derfor jeg åpna den. Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Det har seg slik at eg har en 120X120mm vifte monter i siden på kabinettet mitt. På forskjellige LAN har eg fått klager på nesten personskader uttalige ganger. Forbispaserende har fått buksa,tærne etc i kontakt med vifta og fårr seg en kraftig støkk :!: Eg har jo komt borti den flere ganger sjøl under fikling med kabler og slikt, mne man lærer av sine feil hvorfor skal folk borti der med beina da???? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 har desverre ikke bilde, men den sto på i 8 år uten å bli "rensa".. det var faktisk så mye drit inni der at vifta til cpu stoppa, derfor jeg åpna den. Been there. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Det har seg slik at eg har en 120X120mm vifte monter i siden på kabinettet mitt. På forskjellige LAN har eg fått klager på nesten personskader uttalige ganger. Forbispaserende har fått buksa,tærne etc i kontakt med vifta og fårr seg en kraftig støkk :!: Eg har jo komt borti den flere ganger sjøl under fikling med kabler og slikt, mne man lærer av sine feil hvorfor skal folk borti der med beina da???? Nei du skjønner den står som regel på golvet under hehe, og eg har ingen grill på den heller festet faktisk et skilt på den en gang der det stod følgende: Hold avstand!! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Hva med å kjøpe en sånn metall-greie som beskytter? Smart å ha! Lenke til kommentar
MonkyBOY Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Seriøst folk gjør mye rart ass værste jeg har gjort er og flashe mitt asus hovedkort med asus live update eller noe slikt det. funket ikke måtte kjøpe nytt hk Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Hva med å kjøpe en sånn metall-greie som beskytter? Smart å ha! Det er fakta det, men skal kjøpr ny rigg til sommeren så gidder ikkje no Lenke til kommentar
Revox Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Kom på en annen ting jeg også har klart.. Var på jobb og en kunde kom innom med pc'en sin for å få installert internett på den. Tok pc'en og var på vei bak til service kontoret med den. Slang pc'en over på den ene armen for å åpne døra inn.. Så begynner pc'en å miste balansen på armen min og tipper utover. Jeg kaster meg etter for å prøve å rette den opp noe som resulterer i at jeg hiver kundens maskin 3-4 meter bortover før den smeller rett ned i betong gulvet. Kabinettet ble helt skjevt og hadde en diger bulk. Var bare en ting å gjøre da.. Ta ut disken til kunden og be til de høyere makter om at den overlevde å putte den inn i en identisk maskin som vi gudskjelov hadde på lager. Kunden ble fornøyd og jeg reddet nakken min. Sjefen var derimot mindre fornøyd.. Men men jeg er ikke den eneste som har gjort det på jobben. En kollega nærmest slapp en pc i gulvet rett foran eieren. Det var ikke fullt så populært. Ellers har jeg tatt knekken på xp prosessorer ved å være litt for rask i svingene når jeg monterte kjøleren. (mine egne vel & merke) Endret 10. april 2005 av ReVoX Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Kom på en annen ting jeg også har klart.. Var på jobb og en kunde kom innom med pc'en sin for å få installert internett på den. Tok pc'en og var på vei bak til service kontoret med den. Slang pc'en over på den ene armen for å åpne døra inn.. Så begynner pc'en å miste balansen på armen min og tipper utover. Jeg kaster meg etter for å prøve å rette den opp noe som resulterer i at jeg hiver kundens maskin 3-4 meter bortover før den smeller rett ned i betong gulvet. Kabinettet ble helt skjevt og hadde en diger bulk. Var bare en ting å gjøre da.. Ta ut disken til kunden og be til de høyere makter om at den overlevde å putte den inn i en identisk maskin som vi gudskjelov hadde på lager. Kunden ble fornøyd og jeg reddet nakken min. Sjefen var derimot mindre fornøyd.. Men men jeg er ikke den eneste som har gjort det på jobben. En kollega nærmest slapp en pc i gulvet rett foran eieren. Det var ikke fullt så populært. Ellers har jeg tatt knekken på xp prosessorer ved å være litt for rask i svingene når jeg monterte kjøleren. (mine egne vel & merke) Og kor var det du jobbet igjen?? Lenke til kommentar
L.. Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Personlig skulle jeg ned en bratt og isete bakke. Sefølgelig begynte jeg å skli. Og det eneste jeg kunne gjøre var å sikte pent inn på en snøhaug i bunnen av bakken. For å si det slik. Jeg vet ikke om det var meg eller pc'en som hadde mest snø. Men kald og forbanna kom jeg meg ned til bilen min. Skjermen hentet jeg noen dager etterpå. Jeg brukte en gammel en i mens. Tanken på at min 19tommer veide nesten dobbel så mye som pc'en. Plasserte en varme ovn rett inn mot pc'en, og den virket fint fint etter noen timer med tørking. Men 2 vifter måtte bøte med livet. Lenke til kommentar
opticus Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 var dette en tråd for hva de har opplevd eller overlevd? Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Pc'en min skrudde seg av for ikke så lenge siden.. Sjekka i biosen når jeg skrudde den på, og fant ut at det var 94 grader i den.. :!: Sviver fortsatt problemfritt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå