Palme Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Jeg har tenkt meg over grensen nå i denne uken for å gå til innkjøp av n1m Blir konge Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Er det noen som vet noe mer om Neonode N2? Evt. distributør av N1m i Norge? Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Det finnes ingen distributør av N1m i norge dessverre, du må nok ta en tur over grensen Lenke til kommentar
kverna Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Det finnes ingen distributør av N1m i norge dessverre, du må nok ta en tur over grensen 5694080[/snapback] Er det norsk språk på telefonene ? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Det finnes ingen distributør av N1m i norge dessverre, du må nok ta en tur over grensen 5694080[/snapback] Er det norsk språk på telefonene ? 5853966[/snapback] Kanskje en ørliten bump detta her, men.. Nei, den er engelsk og svensk språk på den. Noen som har noen gode programmer til denne forresten? (min kom i dag ) Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 Sjekk på www.redneo.com Mye bra der. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Sjekk på www.redneo.comMye bra der. 6597867[/snapback] Forresten Swag (siden du har den? ). Jeg får ikke tekst under menyvalgene i menyen. Hvordan får jeg til det? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 Er så lenge siden jeg hadde den, men dette kan løses med å bruke et theme med undertekst. Sjekk på Redneo. Det skal også ha kommet støtte for norsk, så vidt jeg vet. Last ned nyeste oppdatering, så tenker jeg det gjør susen. Hvor kjøpte du din, forresten? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Er så lenge siden jeg hadde den, men dette kan løses med å bruke et theme med undertekst. Sjekk på Redneo. Det skal også ha kommet støtte for norsk, så vidt jeg vet. Last ned nyeste oppdatering, så tenker jeg det gjør susen. Hvor kjøpte du din, forresten? 6597948[/snapback] Fikk kjøpt en på qxl.... orka ikke å dra til Sverige, og for 2.000 kr. for en pent brukt en så synes jeg gjorde en bra deal. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Er det mulig å få kjøpt et nytt deksel til Neonode? EDIT: Beklager.. glemte edit Endret 1. august 2006 av datating Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 Ja, det skal det være, men da tror jeg den må sendes til Neonode, eller så kanskje du finner et eller annet på Ebay eller noe. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Ja, det skal det være, men da tror jeg den må sendes til Neonode, eller så kanskje du finner et eller annet på Ebay eller noe. 6602644[/snapback] De skulle ha 500 SEK + 200 kr. i frakt... så får satse på ebay. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå