Gå til innhold

Garanti på AC Adapter?

Anbefalte innlegg

Nå har AC Adapteren til min HP Pavilion ze4424ea tatt kvelden.. har hatt pcn i ca. 1,5 år.. Skal ikke strømforsyninger holde lenger?

Kan jeg tyne Expert for en ny strømforsyning, eller må jeg bite i det sure eplet og betale for en ny?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Har en kompis som har nesten samme maskinen, hvor også strømmen tok kvelden. Han sin kommer fra elkjøp, som ikke ville hjelpe han. Men, da han derimot tok kontakt med HP direkte, fikk han en ny hjem i postkassen! Så prøv å ring support der!

Hjalp dette deg?

Kjartan!

Lenke til kommentar
Nå har AC Adapteren til min HP Pavilion ze4424ea tatt kvelden.. har hatt pcn i ca. 1,5 år.. Skal ikke strømforsyninger holde lenger?

Kan jeg tyne Expert for en ny strømforsyning, eller må jeg bite i det sure eplet og betale for en ny?

Slike ting følger alltid garantien på PC. (evt reklamasjonsrett) - så bare ring HP support ..

Lenke til kommentar

Ok, får prøve å ringe HP.. tenkte kanskje d gikk å bytte den på Expert, for da kunne jeg fått pcn opp å gå allerede i dag :)

men jeg får bare belage meg på noen dagers venting da.. jaja.. lider i alle fall (forhåpentligvis) ikke økonomisk..

takk for kjapt svar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...