Goliath Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Går dette an? Jeg har nettopp lagd en bootdisk av min Windows XP Pro CD og SP2. Jeg har aldri booted fra en DVD før og lurer på om dette går/skaper problemer? Lenke til kommentar
Uffda Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Nei, dessverre. Det er fordi du booter fra DOS, og det støtter ikke DVD plater. Den vil kunne lese CD Plater, men dessverre ikke DVD plater. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 sitter med en freesh installert Windows XP PRO SP2 på maskinen min som jeg bootet og installerte fra en DVD-plate (som var lagd av en ISO med AutoStream vel og merke!) . Når man booter fra en Windows XP CD, booter man ikke inn i DOS, som er et eget operativsystem. Det er de gamle Windowsene som gjorde det. Ikke Windows XP. Så det var egentlig ikke spørsmålet men var heller usikker på om Windows kunne installeres fra en DVD-plate fremfor ordinær CD plate. Men jeg innser at de nye Windows XP som selges med intergrert SP2 mest sannsynlig ligger på en DVD-plate i og med at SP2 + OS ligger på mer enn 700mb. Men igjen, bootet fint opp fra en DVD. Lenke til kommentar
bobafett Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 XP med integrert SP2 er vel normalt ikke over 700mb. Min er hverfall ikke det. Brukte nlite for å integrere SP2. Har ikke CD'en her, men jeg tror ikke den ble på mer enn 500-600MB. En fullversjon retail XP med SP2 selges på CD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå