Raggi Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) Hei... Har lyst på ny mobil nå, min Motorola T720 som jeg kjøpte i desember 2002 har merkelig nokk klikket. Henger seg opp hele tiden osv. Men det er da uansett på tide med ny nå. Har sett litt på desse som går ganske billig med abb. Nå har jeg eit djuice kontantkort så eit abbonemang hadde vært ok. Noen som vet om noen brukbare telefoner i prisklasse 1,- til 999,- med eller uten abb som fungerer ganske bra, trenger ikke være kamera eller noe sånt på, men MMS vil jeg ha, og helst en telefon med ok skjerm til bilder. Kan mitt tlf nr overføres fra Telenor djuice til hvilken som helst leverandør? Må ha samme nummeret. mvh Raggi Edit: Kan legg til litt mer spesifikasjoner: - lang levetid (både totalt sett og batterimessig) - stort minne, gjerne minnekortmulighet - skjermen bør være bra Endret 10. mars 2005 av Raggi Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 hva med siemens M65 eller S65? Lenke til kommentar
hosthus Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Nummeret ditt kan overføres til hvem som helst, det er lovpålagt! Kan anbefale Motorola e398. Rimelig billig (940,-m' netcom active), God skjerm, bra med minnemulighet (følger med 64 mb TF kort), ganske god batterikapasitet, og VELDIG, VELDIG fin mobil! Sjekk prisguiden! Lykke til med kjøp av ny mobil! Lenke til kommentar
brrah Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 K500! Bra batteri, greit kamera, BRA skjerm, veldig gode taster!! Det er ikke minnekort men hele 12 mb minne!! Jeg kjøpte den for 799 med djuice kontantkort, sinnsykt billig!!! Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 Takk for tips så langt. Kan dere legge ved link til der de selger desse mobilene billig? Lenke til kommentar
miletic Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Tele2 har billige mobiler dersom du skal ha med abonnement. De har også ok priser på abonnement. vil ellers anbegfale SE T630, den er kjedelig men har alt (unntatt radio og musikk) Du kan også sjekke ut SIBA.no evt. kan du finne flere nettbutikker på startsiden min: DozeOff.com Hper det har vært litt hjelp i dette Mvh. Bjørnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå