Gå til innhold

Mobil til 1,- til 999,- med abb.

Anbefalte innlegg

Hei...

Har lyst på ny mobil nå, min Motorola T720 som jeg kjøpte i desember 2002 har merkelig nokk klikket. Henger seg opp hele tiden osv.

Men det er da uansett på tide med ny nå. Har sett litt på desse som går ganske billig med abb. Nå har jeg eit djuice kontantkort så eit abbonemang hadde vært ok.

Noen som vet om noen brukbare telefoner i prisklasse 1,- til 999,- med eller uten abb som fungerer ganske bra, trenger ikke være kamera eller noe sånt på, men MMS vil jeg ha, og helst en telefon med ok skjerm til bilder.

Kan mitt tlf nr overføres fra Telenor djuice til hvilken som helst leverandør? Må ha samme nummeret.

mvh Raggi

Edit: Kan legg til litt mer spesifikasjoner:

- lang levetid (både totalt sett og batterimessig)

- stort minne, gjerne minnekortmulighet

- skjermen bør være bra

Endret av Raggi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nummeret ditt kan overføres til hvem som helst, det er lovpålagt!

Kan anbefale Motorola e398. Rimelig billig (940,-m' netcom active), God skjerm, bra med minnemulighet (følger med 64 mb TF kort), ganske god batterikapasitet, og VELDIG, VELDIG fin mobil!

Sjekk prisguiden!

Lykke til med kjøp av ny mobil!

Lenke til kommentar

Tele2 har billige mobiler dersom du skal ha med abonnement. De har også ok priser på abonnement.

vil ellers anbegfale SE T630, den er kjedelig men har alt (unntatt radio og musikk)

Du kan også sjekke ut SIBA.no evt. kan du finne flere nettbutikker på startsiden min: DozeOff.com

Hper det har vært litt hjelp i dette

Mvh.

Bjørnar :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...