msandven Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Hei, Jeg Fujitsu-siemens maskin som jeg ikke fikk til å installere Windows xp på. Den stoppet da den skulle begynne å kopiere over filer under installasjonen. Så byttet jeg hovedkort på den, jeg har byttet cpu og disk. Det gikk forsatt ikke ann å installere OS på den. Så tok jeg disken og installerte den i en annen maskin, der gikk det greitt. Men når jeg nå tar disken tilbake i den opprinnelige maskinen går den i blåskjerm og er helt koko!! Hva kan dette skyldes.. trenger TIPS!!! Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 går ikke å skifte enkelte hardware i xp på grunn av lisens og beskyttelse. Er hovedkort (trur det var mer) som ikke kan byttes. Må installeres på den pcen som den skal være på. Får du noe spesielle feil som beksirver hva som er gale? Sjekket cpu, ram, hovedkort for skade? Lenke til kommentar
msandven Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 Jeg har sjekket cpu, hovedkortet er helt nytt. Tester med en ny rambrikke nå.. Lenke til kommentar
msandven Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 uff det funket.. Nå ble jeg flau!!! jaja nå vet jeg nå at jeg ikke skal teste ram sist! Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 hehe. man lærer så lenge man lever (greide selv i går å drepe en 512 ddr ram brikke :S Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 hehe, er ofte det er feil med rammen Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Flyttes fra Annet om Hardware til PC'en min fungerer ikke ....... Lenke til kommentar
oaleksan Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Prøv å sett cd-brenneren og evt dvd-rom/cd-rom etc på hver sin kabel.Cd-brenneren bør i hvert fall ha egen kabel. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Prøv å sett cd-brenneren og evt dvd-rom/cd-rom etc på hver sin kabel.Cd-brenneren bør i hvert fall ha egen kabel. han har jo klart å fikse den da Lenke til kommentar
msandven Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 Jeg er ingen han.. jeg er en hun.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå