Re-Offender Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) Hovedkortet mitt leverer opptil 4volt orginalt, men hva om jeg i tillegg monterer en Ocz booster?! vil jeg da kunne gi minnet mitt 5Volt? Endret 10. mars 2005 av ArticOC Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) Vises det ikke i BIOS hvis du skrur opp volten på OCZ booster ? hvorfor skal du egentlig så høyt ? trodde 4 volt var mer enn nok. Endret 10. mars 2005 av Ozelot Lenke til kommentar
Bob Ibsen Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) Du vil garantert ikke få 5 volt med boosteren. Den eneste måten å få 5 vDIMM på, er å koble 5v-railen direkte til minnekretsen (på hovedkortets bakside). DDR Boosteren i seg selv kan ikke levere mer enn 3,9 volt, så det vil altså ikke være noe særlig å hente for deg (annet enn at hovedkortet kanskje blir litt mer strømstabilt fordi "Boosteren tar en liten bør av dets skuldre". Men det handler også om hva hvert enkelt hovedkort klarer (også med boosteren). Ditt hovedkort er foreløpig ikke testet av OCZ, men som regel ligger maks spenning på 3.0 - 3.5 volt. Her er link til OCZ's hovedkortliste: http://www.ocztechnology.com/displaypage.p...bocompatibility Endret 10. mars 2005 av Bob Ibsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå