Gå til innhold

To sim-kort på en mobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det finnes hvertfall løsninger som gjør at du får en liten switch på bakdekselet til telefonen, som gjør at du kan bytte mellom 2 sim-kort. Har hatt det selv på en eldre nokia. Det er da snakk om et separat (uoriginalt) bakdeksel som rommer 2 simkort. Kostet vel litt over hundrelappen tror jeg. Man måtte forresten skru telefonen av og på for å bytte simkort...Det er mulig at dette ikke er den beste løsningen. Mulig det finnes telefoner med innebygget mulighet for 2 simkort, men har ikke sett det.

Lenke til kommentar

Har ikke så fryktlig peil på mobiler, men på clas ohlson sin side (linken til XeLix) så står det at den kan brukes på 6210. Men når jeg sjekker nokia.no så finner jeg ikke noen telefoner som heter 6210. Er det jeg som sørrer eller har ikke nokia laget noen telefon som heter 6210?

 

Noen som har noen formening på om dette fungere på en 6230? Er det samme type batteri osv.

 

btw: takk for kjappe svar

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Tror 6210 er så gammel at Nokia rett og slett har fjernet den fra hjemmesidene for ordenens skyld!

Faktisk samme du blir lovet om du sender et kjedebrev fra Nokia videre til 8 personer! Har nok gått noen år.

 

Hva skal du med to SIMkort? klarer du ikke bestmme deg for hvilket abonnement som er det beste?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...