robiwan Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Ja, det jeg lurer på om det finnes mobiltelefonr som kan ha 2 sim-kort samtidig. Og hvilke telefonmer som har dette da. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) clasohlson selger en del bakdeksler til enkelte telefoner som støtter 2 simkort og du bare skrue av og på mobilen og så skifter den simkort.. kan finne link viss du vil http://www.clasohlson.no/?AFP=store/fs_mm....70&IsCampaign=N Telefoni/Mobiltelefontilbehør/SIM-kortholder Endret 10. mars 2005 av XeLix Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) Hadde vært fint det. Veit du om de har det til 6230? Endret 10. mars 2005 av robiwan Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Det finnes hvertfall løsninger som gjør at du får en liten switch på bakdekselet til telefonen, som gjør at du kan bytte mellom 2 sim-kort. Har hatt det selv på en eldre nokia. Det er da snakk om et separat (uoriginalt) bakdeksel som rommer 2 simkort. Kostet vel litt over hundrelappen tror jeg. Man måtte forresten skru telefonen av og på for å bytte simkort...Det er mulig at dette ikke er den beste løsningen. Mulig det finnes telefoner med innebygget mulighet for 2 simkort, men har ikke sett det. Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 Har ikke så fryktlig peil på mobiler, men på clas ohlson sin side (linken til XeLix) så står det at den kan brukes på 6210. Men når jeg sjekker nokia.no så finner jeg ikke noen telefoner som heter 6210. Er det jeg som sørrer eller har ikke nokia laget noen telefon som heter 6210? Noen som har noen formening på om dette fungere på en 6230? Er det samme type batteri osv. btw: takk for kjappe svar Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 kan jo prøve å ringe til clasohlson og høre med de. Eller viss du har tilgang til en clashohlson butikk i nærheten så kan du gå bort og prøve Lenke til kommentar
brrah Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Tror 6210 er så gammel at Nokia rett og slett har fjernet den fra hjemmesidene for ordenens skyld! Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Du har jo også kombisim fra Netcom. To abb. registrert på et sim kort Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 har ikke nokia laget noen telefon som heter 6210? Joda Slik ser den ut: Lenke til kommentar
andersr66 Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 de selger også batterier som har 2 innebygde plasser til simkort noen plasser, men husker ikke hvor. jeg hadde det til 3210 min før å det vare bare knall greit. den fungerte også sånn at jeg måtte slå den av og på for og bytte simkort. Lenke til kommentar
proidus Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 se her: http://xmobil.no/web/dobbelsim.php Det kan nok funke... Hvordan det funker har jeg ikke peil på, men som sagt; det kan det nok funke... Lenke til kommentar
Giftmedbarn Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Jeg leter etter løsning på samme problem. Det som Claes Ohlson har, passer ikke til min mobil. Jeg har en nokia 6510, noen som vet om alternativer? Evt. utenlandske forhandlere... Lenke til kommentar
enden Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Jeg vet at Benefon hadde en liten klump som het twin før. Den støttet to simkort, men jeg tror den var en stor flopp. Importøren er i alle fall TeleScan Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Tror 6210 er så gammel at Nokia rett og slett har fjernet den fra hjemmesidene for ordenens skyld! Faktisk samme du blir lovet om du sender et kjedebrev fra Nokia videre til 8 personer! Har nok gått noen år. Hva skal du med to SIMkort? klarer du ikke bestmme deg for hvilket abonnement som er det beste? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå