DevianX Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Hei folkens. Jeg har 2.4 med 512 crucial ram. Alt dette i en vapochill tower. Jeg kjører nå på 1.85 v og hastighten er 3.2ghz. Temp'en holder seg på ca. 10 grader under load. Hvor mye kan jeg overklokke denne?Tror du jeg klarer 3.6? Hvis du tror jeg skal klare mer, vennligst si hvordan/framgangsmåte. alt er klokket, ram, cpu men ikke gf4 Ti 4600. redd for å ødelegge kortet! Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Bare og klokke til det stopper. Maskina vil sansynligvis låse seg vis AGP bussen blir for høy. Det er vel den som er hindringen. Hvilket hovedkort har du? Har kjøpt en Vapochill og skal ha nytt system (P4). Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 26. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2002 Jeg har dette hovedkortet! ABIT TH7 II Raid Den er meget klokkevennlig! Men hvor mye tror dere jeg burde klare. bare sånn ca?? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 AGP bus stopper? Finnes det ikke noe dividere du kan utnytte på hovedkortet? Dessuten, PCI bus pleier normalt å stoppe klokkinga lenge før AGP bus gjør det. Har du divider bare på PCI, ikke på AGP er saken en ganske annen.. Lenke til kommentar
ZubZerO Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Hvor mye mhz du kan klare kan vel variere litt i fra cpu til cpu... Prøv å sett opp bussen mhz for mhz helt til det blir ustabilt, og da kan du prøve å justere spenningen og se om det blir bedre.. Btw. Det at du er redd for å ødelegge GF4-kortet ditt skjønner jeg, men jeg tror det skal en del til for å ødelegge det? For viss hastigheten blir for høy så låser det seg vel bare/bildet blir monga.. Jeg har klokket GF2-kortet mitt en del, og blir hastigheten for høy, så låser det seg eller bildet blir feil.. men nok om det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå