RBW Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Månedens Catalyst-oppdatering ATI har sluppet marsutgaven av sine grafikkdrivere. De vanlige Catalyst-driverne for Windows XP er nå i versjon 5.3. Les artikkelen her Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Kom ikkje denne for fleire dager sida da? Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Noen som vet hvordan man får riktig aspect ratio når man kobler til WideScreen Tv'n via S-Video? Lenke til kommentar
RBW Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 Kom ikkje denne for fleire dager sida da? Hepp! Står 9. mars hos ATI, så det var nok i går. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Når skal omega fyren få fingern ut av rævva og slippe sin versjon mon tro? Siste omega settet er basert på 5.1. Helt siden han begynte med WOW har omega-driverne blitt nedprioritert Lenke til kommentar
GoBu Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 noen som merker noe ytelse forsjell med den nye driveren? Lenke til kommentar
-Jp- Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Når skal omega fyren få fingern ut av rævva og slippe sin versjon mon tro? Siste omega settet er basert på 5.1. Helt siden han begynte med WOW har omega-driverne blitt nedprioritert en av mine 2 grunner til at jeg ikke har kjøpt WOW. :!: Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Har oppgradert til 5.3 nå, ser ingen ytelseforbedring i forhold til 5.2 men den har en del bug fixes + opengl 2.0 støtte som er hoved grunnen til å oppgradere. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Gjør open gl noe med ytelsen i HL2? Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Gjør open gl noe med ytelsen i HL2? Hl2 er da vel direct 3d... Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Hva slags feilretting er det for 3dmark01 , flere poeng ? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Feilrettingen for 3dmarko1 er at de har ordnet så at du ikke får svart skjerm når du starter programmet rett etter at du har brukt aquamark3. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Feilrettingen for 3dmarko1 er at de har ordnet så at du ikke får svart skjerm når du starter programmet rett etter at du har brukt aquamark3. Hadde aldri det problemet jeg..menmen, gleder meg til neste Omega oppdatering. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Fantastisk bra at driver sida til ATI er nede for øyeblikket da.. typisk d når du trenger den.. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Når skal omega fyren få fingern ut av rævva og slippe sin versjon mon tro? Siste omega settet er basert på 5.1. Helt siden han begynte med WOW har omega-driverne blitt nedprioritert en av mine 2 grunner til at jeg ikke har kjøpt WOW. :!: Haha samme her, Omega har blitt seriøst WOW nerd Lenke til kommentar
Mio Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Når skal omega fyren få fingern ut av rævva og slippe sin versjon mon tro? Siste omega settet er basert på 5.1. Helt siden han begynte med WOW har omega-driverne blitt nedprioritert hehe, skjønner Omega fyren litt der Har man først kommet seg godt inn i WOW sin verden,så er det vanskelig og prioritere andre datating..hehe Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Bra at ATI jobber med å gi ut nye drivere vær uke, hva mer kan man ønske. Men er synd at utviklingen av omega driverne har begynt å gå veldig sakte, er de jeg bruker, men det kommer vel av at han spiller WoW Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) Tenk litt på dette: ATI har haugevis av folk som blir BETALT for å mekke drivere. "Omega-fyren" er (tro det eller ej) kun EN person som gjør dette på fritida si. Dessuten, det er ikke så extrem stor forskjell mellom Omega og Catalyst at det gjør no. JEg kjører Omega kun fordi de ikke føkker opp maskina når du avinstallerer de. Endret 10. mars 2005 av Lautsprecher Lenke til kommentar
ttt Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Tenk litt på dette:ATI har haugevis av folk som blir BETALT for å mekke drivere. "Omega-fyren" er (tro det eller ej) kun EN person som gjør dette på fritida si. Dessuten, det er ikke så extrem stor forskjell mellom Omega og Catalyst at det gjør no. JEg kjører Omega kun fordi de ikke føkker opp maskina når du avinstallerer de. men det krever vel litt mindre arbeid å modifisere eksisterande drivarar ein det det gjer å lage dei. men det er uansett flott at enkelte tar seg tid til å gjere noko sånn. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 men det krever vel litt mindre arbeid å modifisere eksisterande drivarar ein det det gjer å lage dei. Tror neppe ATI lager en HELT ny driver hver måned. De endrer kun forrige måneds driver. Å lage en hel driver som skal funke bra med så mange forskjellige hardware-kombinasjoner er umulig på 1 mind. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå