Gå til innhold

IKEA med diskriminerende brosjyrer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er så langt på bærtur midt i Sahara som det er mulig og i det hele tatt få det. Dette er ikke arbeid for likestillingen, det er tull, nonsens og idioti og i det hele tatt tenke tanken på at bruksanvisningen diskriminerer kvinner fordi det er bilder av menn som henger opp hylla.

Hva skjedde med det gode, gamle folkevettet?

Lenke til kommentar

Hva blir det neste?

noe lignende dette kanskje... :p ?

-Mange tusen brukere på hardware.no nettverket må slettes for at det skal bli likt antall brukerkontoer kvinner/mannfolk og annenhver bruker som registreres etter dette må være kvinne. Politi kommer på døren å sjekker hva du er :D

TSP :roll:

Lenke til kommentar

For vår "kjære" prest/statsminister er visst dette uholdbart... Nå skal jeg faen meg klage over at det nesten bare er kvinner i moteblader. Jeg er sikker på at det har sittet et par kvinner og gråtet over at det bare er menn i bruksanvisningene... Men er dette diskriminerende overfor menn eller kvinner? Jeg mener, er det kvinner som "ikke får være med" i bruksanvisningen, eller er det fordi menn blir kun sett på som arbeidende skapninger??

Lenke til kommentar

Herregud, alt folk krangler om.. Likestilling har blitt helt idiotisk.

Skal man begynne å diskutere over en SÅNN sak? Nei og nei så dumt.

Hvem i svarte bryr seg?? Når jeg kjøper et skap fra IKEA, driter jeg en lang mars i hvem hva og hvordan figurer som skur sammen eksemplet ser ut!

Hvorfor i svarte er det så jævla viktig at det er en kvinne som er avbildet??

Sånt provoserer meg på det kraftigste! Vi har heller kunnet brukt tiden og pengene på sånne diskusjoner til å hjelpe fattige i nød! Folk som faktisk trenger hjelp, og ikke tenker på hvem faen som skrur sammen et jævla IKEA-skap! :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...