jorn_:-D Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) Hei. Jeg har store problemer med IE, hvis jeg bruker det en liten stund så¨henger det seg, og ingen ting skjer viedere. (not responding) Så jeg lurer på om det er noen måte på å få dette fikset på, om det er noen mulighet for å sette alt tilbake til slik det var når jeg kjøpte maskinen?! Takker for alle svar. Endret 10. mars 2005 av jorn_:-D Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Hei! Litt offtopic: Det har kommet veldig mange "problem med IE poster" i det siste Det er bare slik IE er, man får som oftest alltid problemer. Jeg har det samme problemet som det du har. Men det er ikke et problem for meg fordi jeg bruker Firefox Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 hehe.. standard IE.. ser ut til å funke bra noen måneder så plutselig er det stopp.. last ned firefox istedenfor du Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 ser ut til å funke bra noen måneder så plutselig er det stopp Akkurat IE er jo så ømfintlig! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Scan maskinen for spyware med Adaware/Spybot, regner med at de finner noe. Husk å oppdatere referansefilene til programmene slik at de finner de siste spyware programmene. IE er ikke mer ømfintelig enn andre nettlesere. Den er bare målet for over 90% av alle spyware og virus pga. den er brukt av 94% av internettbrukerene i verden. Slutt å trolle og heller prøv å hjelpe han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå