snurre1 Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 NetShop annonserte videoredigeringsprogrammet Pinnacle Studio 9 Plus, norsk oppgradering. For å være sikker på at dette virkelig var tilfelle kontaktet jeg NetShop før bestilling, og de bekreftet at både programvare og manual var på norsk. Etter innstallasjonen viste det seg at det bare var manualen som var på norsk, programvaren var på engelsk. NetShop innrømmer at de ikke var klar over dette da de kjøpte inn programmet. Programmet er jo innstallert og kan jo ikke returneres og et rimelig forslag fra min side til en "plaster å såret" løsning som jeg fremsatte førte ikke fram. Alle kan gjøre en feil men det som irrriterer meg er at NetShop ikke engang har beklaget dette, og NetShop har heller ingen forslag til en form for kompensasjon. Jeg er jo blitt forledet til å kjøpe noe jeg ellers ikke ville ha gjort dersom NetShop hadde gitt meg riktige opplysninger. Talentløs kundebehandling, ikke mer NetShop for meg. Lenke til kommentar
jojo1717 Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 I prinsippet har du rett til å oppheve dette kjøpet, særlig du hadde spurt butikken på forhånd om programvare på norsk. Men kjerneproblemet vil være er at du har installert programvaren i maskinen. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 det der burde du definetivt tatt opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå