LuckyCh4rms Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) når jeg er inne i biosen og skall overklokke CPU`n min komer det opp en beskjed når jeg Restarter maskinen...... at jeg må inn i biosen og stille ned CPU hastigheten for at jeg kan starte opp maskinen i gjenne...... Hva er det som er feil her dah? på forhånd Takk for svar #topic endret av moderator# Endret 12. mars 2005 av Jankee Lenke til kommentar
Kjeksen Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 kanskje du har klokket litt for mye? prøv og still ned fsb`en igjen, og deretter stiller du den litt etter litt opp igjen. Lenke til kommentar
Skink_123 Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Jeg klarte ikke klokke min amd 2000+ en MHz i sin tid, men jeg hadde nada peiling da Sikkert en jumper eller noe lignende du må stille på. Lenke til kommentar
Kjeksen Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 når jeg er inne i biosen og skall overklokke CPU`n min komer det opp en beskjed når jeg Restarter maskinen......at jeg må inn i biosen og stille ned CPU hastigheten for at jeg kan starte opp maskinen i gjenne...... HYva er det som er feil her dah? på forhånd Takk for svar Visst du ikke får startet opp maskinen normalt igjen må du resette cmos. Det finner du nok ut hvordan du gjør i manualen til hk`et ditt. Du må sikkert stille på en jumper som er på hovedkortet ditt en plass ja. Lenke til kommentar
LuckyCh4rms Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 oki? eventuelt hvilken jumper? har et Asus A7N8X-e delux hk.. noen som kan finne det ut? Takker Lenke til kommentar
Kjeksen Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 har du ikke manualen din? Der står alt du trenger å vite.. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Flyttes til overklokking av cpu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå