Gå til innhold

[løst]Ytringsfrihet her på HW

Anbefalte innlegg

Dette forumet er ikke ment som en dumpeplass for folk som vil syte og klage over alle ting. Det skal brukes til konstruktive diskusjoner rundt emner som passer inn under netverkets satsingsområder (pluss noen andre ting).

Vi begynner å bevege oss langt bort fra det jeg vil definere som en konstruktiv diskusjon når man synker så lavt at man begynner å bruke barnslige forvrengninger av navn. Det bidrar lite til en god debatt rundt emnet, og er egentlig ikke noe annet enn en forsurende faktor for miljøet her på forumet når det plutselig viser seg å bli en trend.

Jeg driter en lang marsj i hva dere synes om Telenor som bedrift - det er måten man oppfører seg på forumet styret vil til livs når de velger å "sensurere" bort slik barnslik oppførsel. I prinsippet er det ikke værre enn å stenge tråder med upassende innhold.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

QUOTE (enden @ 15/03/2005 : 20:27)
Dette forumet er ikke ment som en dumpeplass for folk som vil syte og klage over alle ting. Det skal brukes til konstruktive diskusjoner rundt emner som passer inn under netverkets satsingsområder (pluss noen andre ting).

Vi begynner å bevege oss langt bort fra det jeg vil definere som en konstruktiv diskusjon når man synker så lavt at man begynner å bruke barnslige forvrengninger av navn. Det bidrar lite til en god debatt rundt emnet, og er egentlig ikke noe annet enn en forsurende faktor for miljøet her på forumet når det plutselig viser seg å bli en trend.

Jeg driter en lang marsj i hva dere synes om Telenor som bedrift - det er måten man oppfører seg på forumet styret vil til livs når de velger å "sensurere" bort slik barnslik oppførsel. I prinsippet er det ikke værre enn å stenge tråder med upassende innhold.

Stemmer...

Skal innrømme jeg hater Telenor, selv om jeg har det som abonnoment...

Men som mange sier, dette er et forum som holder en gjevnt over normal standar, og ikke ødelegg det med "Telenor" og en slik diskusjon som denne... Det er så veldig unødvendig!

Beklager hvis meningen min krenker noen :(

Lenke til kommentar

QUOTE (Rattata[No)
,10/03/2005 : 18:27] Ok, da er dette oppklart for min del. Takk for opplysninger.  :)

Hmmmm, trodde jeg hadde fått oppklaring i dette for en god stund siden??

Er ikke mitt problem at dere henger dere opp i dette.

Kan godt stenge denne tråden for min del, hvis det da ikke er flere kverulanter som har noe på hjertet??

Endret av Rattata[No]
Lenke til kommentar

QUOTE (zeph @ 14/03/2005 : 17:51)
Det er like god folkeskikk som elendig kundeservice og pengesuging.

Personar eller bedrifter som har på eitt eller anna vis irritert meg til eit visst nivå har eg ingenting til overs for.

Jaja, så når feks. jeg finner et tilbud hos Komplett som er billigere enn hos Netshop, da viser altså Netshop dårlig folkeskikk... :hm:

Lenke til kommentar

QUOTE (Vice @ 15/03/2005 : 22:05)

Personar eller bedrifter som har på eitt eller anna vis irritert meg til eit visst nivå har eg ingenting til overs for.

Jaja, så når feks. jeg finner et tilbud hos Komplett som er billigere enn hos Netshop, da viser altså Netshop dårlig folkeskikk... :hm:

Godt eksempel på kverulering.

Lenke til kommentar

QUOTE (Rattata[No)
,15/03/2005 : 22:09]
QUOTE (Vice @ 15/03/2005 : 22:05)

Godt eksempel på kverulering.

Vennligst forklar deg nærmere.

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Kan ikke sammenlikne Komplett med Telenor. Telenor er et stort konsern som prøver å ha kontroll på det norske markede når det gjelder telefoni men må se seg slått pga. alle de andre "små"-selskapene som har poppet opp.

Komplett er ikke et slikt konsern og kan derfor ikke sammenliknes. Å si det du sier er kun å komme med en (i mine øyne) usakelig sammenligning, altså kverulering.

Det var ikke for å fornærme deg at jeg skrev det.

Men som jeg sa, dette er blitt oppklart for min del og ikke nødvendig å diskutere mer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...