Norgoa Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Jeg har aldri hatt mac.. Vurderer å kjøpe det nå Kan man spille alle pc spill på mac ? feks wow, championship manager osv.. Jeg vil ha en bærbar som er bra som ikke blir utrangert innen kort tid og som er stille... Noen forslag? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Om du i det hele tatt vurderer en mac så er spillingen noe man som regel må droppe. Der er win overlegen (enda). Lenke til kommentar
hamlet Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Jeg har aldri hatt mac.. Vurderer å kjøpe det nå Kan man spille alle pc spill på mac ? feks wow, championship manager osv.. Jeg vil ha en bærbar som er bra som ikke blir utrangert innen kort tid og som er stille... Noen forslag? Warcraft og Champ Manager finnes vel til Mac(?), men du kan IKKE kjøre samme programkoden på Mac som på PC. Med andre ord: Har du Champ Man på en PC-CD vil den være av null nytte på en Mac (og omvendt). Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 macgames.no her er det en liste over de fleste spillene som funker til mac. btw: championship manager og WoW finnes til mac. Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Ville forresten gått for en PowerBook bærbar. Det finnes også en modell som heter iBook, men den er ikke like kraftig. let litt her: http://store.apple.com/1-800-MY-APPLE/WebObjects/AppleStore/ Lenke til kommentar
trygvan Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Ikke gjør det. Ikke gjør det. Spillene som gis ut er som regel et utvalg av de beste pc-spillene, som gis ut kanskje et år etter pc-lansering. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Først av alt må du finne ut av hva du skal med en mac - om du ikke har en spesiell grunn (stabilitet, design, et mer intuitivt OS etc. er alle ok grunner for å svitjse) så anbefaler jeg at du forblir i Windows-verdenen... Om du derimot er litt nysgjerrig og lurer på hva "alle andre" skryter av så kjør på Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 (endret) WoW finens ihvertfall, det er ikke så godt utvalg av spill på mac som windows Endret 16. april 2005 av johnny Bravo Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Spillene er det eneste som holder meg igjen i windows.. Hvordan er det med spill og linux/ unix? Lenke til kommentar
MKE Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Spillene er det eneste som holder meg igjen i windows.. Hvordan er det med spill og linux/ unix? at det finnes mindre produkter som printere,dvd brennere ( eksterne ) scannere div usb enheter holder ikke det deg litt vekke også ? mindre frihet til å velge... Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 WoW og mange mange mange andre spill finnes til mac. Men vil du ha det aller siste hele tiden så er det ikke den beste plattformen. Det finnes flere posetive og mindre negative sider med mac enn windows. For å si det sånn så finned det mer enn rikelig med mac spill. Men det er ikke så sykt mange av de. Hvis det du gjør er hovedsaklig spill så er ikke mac tingen for deg. Men hvis du ikke bare spiller så er mac et ypperlig valg. En iMac 17" eller 20" er ikke bare raske og stabile men også veldig billige. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Ville ventet til iBook blir oppgradert, noe som er forventet ganske snart, siden den ikke har blitt oppgradert siden i fjor. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Spillene er det eneste som holder meg igjen i windows.. Hvordan er det med spill og linux/ unix? at det finnes mindre produkter som printere,dvd brennere ( eksterne ) scannere div usb enheter holder ikke det deg litt vekke også ? mindre frihet til å velge... Meg bekjent fungerer det meste av ekstratilbehør som er noenlunde populært eller som i det hele tatt verdt å ha også på Mac OSX. Også eksterne dvd-brennere, scannere og skrivere. En har nok greit med valgmuligheter når det kommer til sånt. Litt uheldig å "skremme" folk unødvendig... Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) Mac-hateren inni meg roper "Ikke gjør det!". Beste rådet fra mitt hold ville være å finne en som liker epler og prøve maskinen hans. Se om du er komfortabel med OS X. Når det gjelder spill er de fleste bærbare fra Mac temmelig horrible. Du må opp over 18000 for å få en maskin som ikke kommer med museumsgjenstander på skjermkortfronten. (9200 og FX5200 på 64 mb ram... ) Ta en kikk på Windows-baserte laptoper med Radeon 9700. Skal du ha skikkelig performance, kan du se på Dell-maskinene med high-end kort (6800 GO) eller Acer Ferrari. Skriver dette fra en Dell Inspiron 6000 med et Radeon X300 skjermkort. Kortet er langt fra det beste, men drar de fleste spillene ganske greit. Kjørte WoW på 1280x800 uten problemer. Endret 22. mai 2005 av Cryovat Lenke til kommentar
nikhuse Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Skal du ha en bærbar Mac til spilling må du nok ganske høyt opp i pris. En stasjonær Mac vil nok være mer egnet til det formålet. Du kan alltids gjøre som meg, stasjonær Pc til spilling og lignende og en bærbar Mac til andre ting :!: Lenke til kommentar
Fidelio Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Det som er snålt, er at iBook'en faktisk har litt hvassere skjermkort enn 12" Powerbook. Radeon 9200 vs. Geforce fx 5200. Lenke til kommentar
bnezofil Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 32 MB vs. 64mb? Hvassere? iBook støtter ikke ripple-effekten i Dashboard engang... Lenke til kommentar
nikhuse Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 32 MB vs. 64mb? Hvassere? iBook støtter ikke ripple-effekten i Dashboard engang... Han mente vel at grafikkbrikken er bedre enn Nvidia sin.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå