CurSe Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Forrige torsdag var idol-Tore med i rikets røst. Mens de diskuterte og sånt så viste de et bilde av Tor på fest med noen jenter rundt seg. Noen som vet om det er mulig å få tak i dette bildet? Har en aldri så liten mistanke om...noe Lenke til kommentar
Blib Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 30kr for ukespass på TV2.no, se episoden og ta screenshot Lenke til kommentar
lie Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) Kan også ta en annen variant.. men bare tips, ingen oppfordring her. Last ned fra BT,DC eller noe Men, B|real har ikke så dumt forslag han heller.. Edit : Blib Endret 10. mars 2005 av lie Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 30kr for ukespass på TV2.no, se episoden og ta screenshot Da lurer jeg på følgende: Er det noen som allerede har betalt dette? Hadde vært helt supert hvis noen(som har betalt) kunne ta et screenshot av det bildet og poste det her Jeg sitter med isdn, så webtv vil sikkert ta 5 timer for meg å få opp programmet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå