Gå til innhold

Er Rammstein oppskrytt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men som vanlig synes ikke jeg det er noen vits i å krangle om musikk. Men noen lærer jo selvfølgelig aldri :p . Og skal alltid legge opp til musikktevling. 50% synes Rammstein er oppskrytt, 50% synes ikke de er det. Sånn er det, laif goas ånn. Vi kommer aldri noen vei med dette, men det hadde vært litt interessant med en poll, bare sånn på skøy...

Lenke til kommentar
Tja, mange som har kastet seg på Rammstein bølgen, men r jo bra musikk!

Er liksom ikke bare hyling og dridt en ikke skjønner noe av, men god instrumental musikk...

Rammstein :thumbup:

Enig der. Mange (industri) metallband som skriker veldig mye, og man blir fort sliten av det. Rammstein er mye roligere og mey emr behaglig å høre på.

Lenke til kommentar

Hørt på Rammstein i litt over to år nå og har blitt helt hekta. Har ført til at jeg har booket 2 månders Tyskstudie i Berlin :yes: Får jeg sjangsen så drar jeg til Ramstein også mens jeg er der. er men det er vel et stykke unna??

Mangler bare albumet "Mutter" så her jeg alt de har gitt ut. DVDene står på hylla :D Så Rammstein er så absolutt ikke oppskrytt synes jeg.

www.herzeleid.com - Utmerket Rammstein side.

Men jeg har ikke hvert på noen konsert ennå:( ble kjett skuffa da jeg var for sen ute til Spectrum konserten.

Til de som er i tvil om de liker musikken sjekk ut scene showet så blir dere totalt frelst! hvem andre går rundt med tunge flammekastere, fyrverkeri på trommestikkene, på hendene, på beina, på en STOR Longbow, skyter raketter over publikum, masse eksplosjoner og ild +++

Flere som har sett Bück Dich Live? :p

Lenke til kommentar
Flere som har sett Bück Dich Live? :p

:yes: Den er litt morsom!! :!:

Har den på video...

Har alt unntatt Herzeleid

Hvilken video er den på?

den ble jo klippet bort på Live aus Berlin

jeg som trodde jeg hadde alt :cry: *kjøpe mer*

edit: Eifersucht.mp3 :w00t:

Endret av Loffelur
Lenke til kommentar
Flere som har sett Bück Dich Live?

Hvilken video er den på?

den ble jo klippet bort på Live aus Berlin

jeg som trodde jeg hadde alt :cry: *kjøpe mer*

Den er iallfall på Family Values Tour 98. En meget bra DVD. Vandalens anbefaling.

Edit: ble litt kluss i quotingen med navnene her, men poenget med det hele vises godt.

Endret av Vandalen
Lenke til kommentar
edit: klarte å svare på min egen post!

:!: godt gjort!

sangen er en parodiering av en av marsjene nazistene marsjerte.

links, links 2 3 4 er fra den orginale marsjen.

ja, det er meninga å paridiere med den, men om det er tatt fra en ekte marsj veit jeg ikke.

jeg trur det var det han mente.

ja, det var det jeg mente :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...