StianHH Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 JA, Rammstein er oppskryt. Lenke til kommentar
embark Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Men som vanlig synes ikke jeg det er noen vits i å krangle om musikk. Men noen lærer jo selvfølgelig aldri . Og skal alltid legge opp til musikktevling. 50% synes Rammstein er oppskrytt, 50% synes ikke de er det. Sånn er det, laif goas ånn. Vi kommer aldri noen vei med dette, men det hadde vært litt interessant med en poll, bare sånn på skøy... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Tsk tsk... diskutere *host*kverulere*hark* er gøy uansett.... Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Tja, mange som har kastet seg på Rammstein bølgen, men r jo bra musikk!Er liksom ikke bare hyling og dridt en ikke skjønner noe av, men god instrumental musikk... Rammstein Enig der. Mange (industri) metallband som skriker veldig mye, og man blir fort sliten av det. Rammstein er mye roligere og mey emr behaglig å høre på. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Hørt på Rammstein i litt over to år nå og har blitt helt hekta. Har ført til at jeg har booket 2 månders Tyskstudie i Berlin Får jeg sjangsen så drar jeg til Ramstein også mens jeg er der. er men det er vel et stykke unna?? Mangler bare albumet "Mutter" så her jeg alt de har gitt ut. DVDene står på hylla Så Rammstein er så absolutt ikke oppskrytt synes jeg. www.herzeleid.com - Utmerket Rammstein side. Men jeg har ikke hvert på noen konsert ennå ble kjett skuffa da jeg var for sen ute til Spectrum konserten. Til de som er i tvil om de liker musikken sjekk ut scene showet så blir dere totalt frelst! hvem andre går rundt med tunge flammekastere, fyrverkeri på trommestikkene, på hendene, på beina, på en STOR Longbow, skyter raketter over publikum, masse eksplosjoner og ild +++ Flere som har sett Bück Dich Live? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) Flere som har sett Bück Dich Live? Den er litt morsom!! :!: Har den på video... Har alt unntatt Herzeleid Endret 10. mars 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
knutby Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) Flere som har sett Bück Dich Live? Den er litt morsom!! :!: Har den på video... Har alt unntatt Herzeleid Hvilken video er den på? den ble jo klippet bort på Live aus Berlin jeg som trodde jeg hadde alt *kjøpe mer* edit: Eifersucht.mp3 Endret 10. mars 2005 av Loffelur Lenke til kommentar
Aurgjelme Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Flere som har sett Bück Dich Live? Den er litt morsom!! :!: Har den på video... Har alt unntatt Herzeleid syntes den er direkte guffen jeg ok da, den er skikklig komisk! Lenke til kommentar
knutby Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 http://herzeleid.com/files/video/till_amundsen.avi Lol?! noen som kan oversette? Lenke til kommentar
kristopher Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 rammstein har fengende riff og det er godt å høre på det Og det kuleste er at jeg ikke forstår en shit av hva han fyren synger det er det beste med rammstein! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Rammstein = Nazi rock Niks. Les teksten til Links 2 3 4 og tenk over det du sa der. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) Rammstein = Nazi rock tåplig utsagn! edit: les teksten til Links 2 3 4 og tenk over det du sa der. den sangen er mer ment som hån en ros! Endret 10. mars 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 den sangen er mer ment som hån en ros! Hån av hvafornoe? Sikker på at du har lest teksten og ikke mener akkurat motsatt av det du skrev. Teksten tar jo faktisk avstand fra høyreekstreme. Lenke til kommentar
Aurgjelme Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Teksten tar jo faktisk avstand fra høyreekstreme. jeg trur det var det han mente. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Flere som har sett Bück Dich Live? Hvilken video er den på? den ble jo klippet bort på Live aus Berlin jeg som trodde jeg hadde alt *kjøpe mer* Den er iallfall på Family Values Tour 98. En meget bra DVD. Vandalens anbefaling. Edit: ble litt kluss i quotingen med navnene her, men poenget med det hele vises godt. Endret 11. mars 2005 av Vandalen Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Rammstein = Nazi rock Niks. Les teksten til Links 2 3 4 og tenk over det du sa der. Refrenget sånn ca. på norsk: De tror hjertet mitt banker på høyre side, men når jeg ser ned, banker det på venstre side Venstre, venstre 2 3 4 osv. Rammstein er ikke nazister!!! Lenke til kommentar
Aurgjelme Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) sangen er en parodiering av en av marsjene nazistene marsjerte. links, links 2 3 4 er fra den orginale marsjen. edit:leif'ern var innom! edit: klarte å svare på min egen post! Endret 11. mars 2005 av Aurgjelme Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 edit: klarte å svare på min egen post! :!: godt gjort! sangen er en parodiering av en av marsjene nazistene marsjerte.links, links 2 3 4 er fra den orginale marsjen. ja, det er meninga å paridiere med den, men om det er tatt fra en ekte marsj veit jeg ikke. jeg trur det var det han mente. ja, det var det jeg mente Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå