Peterman Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) Blir man ikke litt farget av den spesielle stemningen på quarten? Ville det vært samme opplevelse om de spilte på foreksempel ungkarsfestivalen i Suldal? Det er godt mulig, men jeg hadde det uansett gøy Sceneshowet er planlagt og innøvd til siste detalj. Tror ikke konsertopplevelsen hadde vært den samme om de bare gikk på scenen og fremførte setlista, takket for seg og gikk. Jeg husker vokalisten i satyricon, som hadde konserten før Rammstein på samme scene uttrykte misnøye med at scenen så ut som et minefelt. Endret 10. mars 2005 av Peterman Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 ikke enda en av disse tåplige "oppskrytt" postene da får jeg vel delta her også da! jeg syntes ikke rammstein er oppskrytt. først å fremst vil jeg bare få si at i senere tid har de fått mye mer kritikk enn skryt. f.eks, MTV nekta å spille "Mein teil" singelen deres(alle veit hvorfor) og mange av kritikerne i tyskland satt bandet for hat. så vil jeg si at jeg syntes rammstein er et veldig bra band, fordi det skiller seg ut. de har et seregent preg, hvor heavy gitarriff blandet med keyboard styrer sangen. det er også kult å høre Till sin bassbefengte stemme vræle ut både det ene og det andre. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 De skiller seg like mye ut som DDE gjør i forhold til sin genre... Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Ja, må si meg enig i at Rammstein er oppskrytt. Det er fett i begynneslen, men så blir man leeeeeeeeeiiiiiiii. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Om de er "oppskrytt" vet jeg ikke, da jeg ikke aner hvor mye spilletid de har på tv og radio, eller hvor mange plater de har solgt. Men jeg har iallfall kjøpt alt de har gitt ut, og synes at musikken deres er meget bra. De er flinke til å lage mange forskjellige låter, og jeg har enda til gode å mislike en av låtene deres. Mange artister har sære image, men dette bryr jeg meg ikke så mye om. Rammstein sitt image passer til musikken, og musikken er fet. Det holder for meg. Lenke til kommentar
chil Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 jeg digger ramstein sanger som Sonne, Mein Teil gjør det til en keeper Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 Rammstein er litt "musikk for de tøffe gutta". Men så faller det så totalt gjennom... Mange som i utgangspunktet ikke har interesse for rock, skal liksom være litt crazy og skeie ut med Rammstein. Rammstein, musikkverdens svar på riskoker? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 jeg digger ramstein sanger som Sonne, Mein Teil gjør det til en keeper Men du vet ikke hvordan man skriver bandnavnet? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Kanskje det bare er en liten leif? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Rammstein, musikkverdens svar på riskoker? Hmm, hva er greia med en riskoker? Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Skjønner ikke hvilken fjortissbølge det er snakk om. Jeg kjenner tre stykker som liker Rammstein i en alder mellom 13-17 år. Og jeg er ikke venneløs hvis noen skull tro det. Man kan vel ikek si at noe er oppskrytt, for enten så liker man det, elelr så liker man det ikke. Og om noen roser dem opp i skyene, betyr det ikke da at alle liker det, og at det egentelig er noe piss som bare alle hører på. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 Hmm, hva er greia med en riskoker? De kjedelige velger Toyota fordi bilen virker. Verken mer eller mindre. Tenkte noe i de banene. Lenke til kommentar
Paull Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Så de som hører på Rammstein er kjedelige folk som ikke vet om "bedre" musikk? Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Synes Rammstein er råbra. Ofte er de sangene som blir spilt på svisj ogsv ikke bra idet heletatt. Synes reise reise skiva er knallbra! Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Å, slik ja. Jeg hører på mye metall og tung rock, og liker likevel Rammstein. Så der har du iallfall ett unntak Lenke til kommentar
whom Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Tja, mange som har kastet seg på Rammstein bølgen, men r jo bra musikk! Er liksom ikke bare hyling og dridt en ikke skjønner noe av, men god instrumental musikk... Rammstein Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Laibach does not believe in originality and we don’t consider ourselves as sole authors and owners of our own ideas. Therefore, Rammstein could not “steal” much from us. They simply let themselves get inspired by our work, which is absolutely a legitimate process. We are glad that they made it. In a way, they have proven once again that a good “copy” can make more money on the market than the “original.” Anyhow, today we share the territory: Rammstein seem to be a kind of Laibach for adolescents and Laibach are Rammstein for “grown-ups." Er vel enig i den.. :!: Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Syns det er bare rot. Enig med deg her. For meg er det bare bråk og støy, men vi er jo forskjellige. Men kan ikke si at de er oppskrytte. Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Ja, vil jeg si...Rammstein har ridd mye på fjortisbølgen og fått ufortjent mye bra kritikk fordi de synger en del på sitt moderspråk. Edit: Rammstein er som et virus. Noen blir smittet og sprer det videre uten å ane hvilken pest og plage det er for utenforstående. "Ja, Rammstein er oppskrytt" "Nei, Rammstein er ikke oppskrytt" Din mening om band x er at det har egenskapene y. Vi har nå rett til det alle sammen. Noen ganger er det gøy å snakke om musikk man elsker eller hater, med folk som er enig med en selv. Jeg lurer på hva du ønsker med disse trådene, bortsett fra å uttale deg om din mening om disse bandene. Hvis en annen person mener noe annerledes enn deg, kan det føre til at du vil mene noe annet, for å teste dine fordommer? Eller vil du misjonere, og forsøke å overbevise en annen om at band x har egenskapene y? Kanskje du mener at det går an å argumentere/motargumentere om smak, som om smaken er en objektiv størrelse? Det trodde jeg vi var ferdige med Her driver jeg altså og gjetter på hva du mener, det må være fordi jeg synes det er litt gøy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå