Gå til innhold

Er Rammstein oppskrytt?

Anbefalte innlegg

Ja, vil jeg si...

Rammstein har ridd mye på fjortisbølgen og fått ufortjent mye bra kritikk fordi de synger en del på sitt moderspråk.

Edit: Rammstein er som et virus. Noen blir smittet og sprer det videre uten å ane hvilken pest og plage det er for utenforstående.

Endret av anth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen blir smittet og sprer det videre uten å ane hvilken pest og plage det er for utenforstående.

Er det ikke sånn med all musikk her i verden? Noen liker det,mens andre misliker det.

Rammstein :thumbup:

Endret av CurSe
Lenke til kommentar
ufortjent mye bra kritikk fordi de synger en del på sitt moderspråk.

ok.. kansakje kritikken for at de synger på sitt moderspråk er ufortjent, men det er bare fordi de ikke kan synge engelsk.. De har jo laget et par sanger på engelsk (Du hast, Engel, Amerika (noen deler av originalen av amerika er også engelsk)), og det høres jo helt forferdelig ut..

Men rammstein er tøft det.. Vil ikke helt si at de "rir på fjortisbølgen".. Jeg ser på de som rir på den at det er artister som kommer og går fra et år til et annet. Rammstein har faktisk holdt på i ca 10 år, og de som er FANS er ordntlige fans og ikke disse fjortisene (ok, der er nok en del av de også, men det har ALLE band).

Jeg kan ikke helt se for meg at Rammstein smittes over på så alt for mange som en PLAGE... Man må jo på en eller annen måte bli introdusert til musikken, og hvis man blir introdusert til rammstein så enten liker man det, eller så liker man det ikke. Ikke slik at man blir hektet på det fordi det er fengende og glemmer det etter et par mnd når det kommer en ny fengende låt.

Lenke til kommentar
Rammstein skulle blitt gasset ihjel fordi de har robba Laibach for alt unntatt navnet :lol:

På den annen side hadde nok Laibach god nytte av Rammstein sin popularitet når de slapp singelen fra WAT-albumet (Tanz mit Laibach)

Så forøvrig Laibach live høsten 2003 - stor underholdning, og så søte militante trommejenter de hadde med seg (en på hver side av scenen) :D

Eins, zwei, drei, vier

Meine Freunde, tanz mit mir...

post-200-1110416325_thumb.jpg

Endret av Shimano
Lenke til kommentar

øøhh...Hvordan det? Jeg lurer på om de er kristne fordi jeg har et par kamerat er som sier de ikke er det, og noen som sier de er det. For meg er det ett fett hva de er, tenkte jeg kunne få svar på spørsmålet angående livssynet til Rammstein.

Endret av flodhest
Lenke til kommentar

Jeg liker Rammstein, jeg. Den kraftige tyske vokalen flyter så bra med de skamtøffe riffene. Synthen passer også dritbra. Men jeg er ikke så veldig begeistret for det nye albumet (Reise, Reise), men Herzeleid, Mutter og Sehnsucht er 3 skambra album. Rammstein funker også veeeldig bra live. Anbefaler å kjøpe/leie Rammstein Live Aus Berlin på DVD.

Konklusjon: Rammstein er bra!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...